Kroonjaar |
Reageer |
Autheur | |
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(1)
Posted: 28 November 2018 om 00:42 |
Een kroonjaar voor Bep.
Hartelijk Gefeliciteerd met jouw verjaardag. |
|
Jondala
Hobbyguru Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
Post Options
Thanks(1)
|
Gefeliciteerd Bep 😘🍾🎂🥂
|
|
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(1)
|
Hé Bep, hartelijk gefeliciteerd met jouw verjaardag en maak er een ontzettend leuke dag van!
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(1)
|
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(1)
|
Heel erg hartelijk gefeliciteerd en nog vele mooie handwerkjaren!
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(1)
|
Wow gefelicteerd, maak er een mooie dag van
|
|
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(1)
|
Gefeliciteerd.
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(1)
|
Bep mijn allerbeste wensen .
Dit maakt deze, althans hier toch sombere dag , er gelijk een met een zonnestraaltje . Blijf breien en je hebt nu ook gezien dat haken ook draagbaar is . |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(1)
|
Gefeliciteerd Bep, dat we nog lang mogen genieten van je steeds weer verrassende en geestige commentaren en teksten.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
handwerkjuffie
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2016 Locatie: Gld. Status: Offline Points: 623 |
Post Options
Thanks(1)
|
Van harte gefeliciteerd Bep, en nog veel goede en gezonde jaren toegewenst!
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(1)
|
gefeliciteerd nog vele gezonde en creatieve jaren
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(1)
|
lokwinske mei dyn jierdei.
|
|
oant Sjen
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
dankuallemaalwel.
die creatieve jaren dat gaat geen probleem zijn. Ik heb eindelijk in een stuk stof durven knippen (wel nog niet de goede, maar ik had een rol rode tricot goedkoop in een outlet gekocht om te proberen) maar ik heb toch al een kleedje/ jurkje in elkaar genaaid. En vandaag moest er gepast worden vooraleer ik in de goede stof knip. Ik had maar 1 opmerking van de jongste : het draait maar stillekes. Dus volgende zal met een cirkeliets zijn zodat ze hard kan draaien. En de oudste kwam vandaag ook met creatieve plannen af. Toen ik in de late namiddag de parelhoenen in de oven had gezet vroeg ze of we gingen bakken. Ik zeg dat dat niet gaat want dat het eten in de oven staat en dan kwam ze met het idee dat we alles toch al konden doen en het daarna in de oven zetten. Toen mijn 'nee dat gaat niet nu' uitgesproken was, vond ze dat we dan toch sandwiches of ijs konden maken. Ik heb dan maar beloofd dat ze achtereen (= een heel ondefinieerbare dag) maar eens een hele dag moet komen om te helpen bij het maken en bakken. En idd gehaakte kleding kan ook comfortabel zitten en niet zoals een dwangbuis. Het woord lokwinske heb ik moeten goegelen om zeker te zijn en ik had het ongeveer juist. Ik dacht lok=geluk en winske zijn wensen en goegel zei me gefeliciteerd, maar ik denk dat die naar eigen inzicht vertaald en dat mijn vertaling echter is. Met nu die 6 zit ik wel ineens in een familie die zich oud voelt. Mijn man (wordt 63) voelt zich nu veel ouder omdat ik dus ook die 6 heb nu. Ja ge kunt nu eenmaal geen dezelfde jonge pop blijven houden. En mijn jongste broer (juistekes 50 geworden) zei daarjuist nog dat hij op het werk had gezegd dat hij zich oud voelde omdat zijn zus (ikke dus) vandaag 60 wordt. En daar hebben ze het beaamt. Laten ze zich maar oud voelen, ik zal wel pop blijven. |
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je kunt je nog jaren 50+ voelen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja en volgend jaar word je 16 ,dat is toch een schoon vooruitzicht .
|
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(1)
|
Beetje laat maar niet minder gemeend...
Gefeliciteerd Bep en op naar nog vele volle handwerk jaren ... |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(1)
|
OOOOOOOOOOOOOO wat verschrikkelijk ik heb het kroon jaar van onze Bep vergeten ik schaam mij diep ik heb ooit een keer een mooie taart voor je gemaakt als ik het me goed herinner en nu vergeet ik je zomaar sorry sorry sorry Als nog ven harte met u verjaardag hoop dat u een fijne dag hebt gehad en ………………… |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
dankjulliewel
Er is niks verschrikkelijks aan hoor niania. Ikzelf voel me al jaren (in feite altijd al) 20+ Het lichaam daarentegen begint te protesteren tegen deze gedachte. |
|
|
|
Cocos
Hobbywonder Lid sinds: 07 April 2018 Locatie: Flevopolder Status: Offline Points: 611 |
Post Options
Thanks(1)
|
Beter laat dan nooit: Gefeliciteerd, Bep.
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
dankjewel cocos
|
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |