Schoudertas voor tablet |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 24 December 2018 om 10:22 |
Op oudejaarsavond vieren wij met z'n drieën pakjesavond. Dit is een schoudertas voor een tablet die mijn man op zijn verlanglijstje had staan. Hij houdt van vrolijke kleuren. ![]() Alles is van dubbel stof gemaakt zodat het tegen een stootje kan. De blauwe band is verstevigd met rokband. Niet geschikt om er buiten mee in de regen te lopen. Het doel is om binnenshuis en op de trap je handen vrij te houden en het tablet mee te kunnen nemen. Detail van de sluiting met drukknoopje: ![]() |
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heel mooi en handig
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
Jondala ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
Mooi
|
|
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Leuk bedacht
Wat kan je nu beter krijgen ,dan iets dat met liefde gemaakt is, en wat op je verlanglijstje stond . |
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
super handig erg mooi
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14095 |
handige en leuke tas.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
prachtig geworden en super handig.
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Bedankt voor jullie reacties.
Het leuke is dat ik vermoed dat hij helemaal vergeten is wat hij 4 maanden geleden als wens doorgegeven heeft. Dus: het wordt vast nog een verrassing. Ps: het lijkt of er een diagonaalsgewijze plooi over de tas ligt. Dat komt omdat ik 'm blijkbaar niet glad voor de foto neergelegd had. In het echt is het keurig strak. |
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
heel mooi!
![]() |
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Leuk gemaakt
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Hoe was de reactie ?
|
|
![]() |
|
Bedankt voor jullie complimenten!
Mutti, het pakje ligt nog ingepakt onder de boom omdat wij pas op oudejaarsavond pakjesavond vieren. ![]() Ik ben zelf ook heel benieuwd naar zijn reactie, dus ik houd jullie op de hoogte. |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Leuke handige tas.
|
|
![]() |
|
Stramien ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Mooi cadeau!
|
|
december2011
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Leuk hoor, dat is wat anders dan doorsnee.
|
|
![]() |
|
Ha, bedankt allemaal!
De echtgenoot is ook niet echt "doorsnee" te noemen, dus het zal waarschijnlijk heel goed bij elkaar passen.
![]() |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
schoon gemaakt Kamilla en dan nog met de hand dat siersteekske erop genaaid ook?
Zo smalle ribfluweel wordt hier 'floer' uitgesproken genoemd. Dus een floeren tabletzakske. |
|
|
|
![]() |
|
Bedankt, Bep. Floer is een verbastering van velours en dat betekent fluweel. Je hebt ribfluweel in verschillende diktes. Er bestaan nog wel smallere. Die heten dan baby-rib.
Het siersteekje is een festonrandje geborduurd met 3 draadjes DMC-borduurgaren.
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
Ik was aan het twijfelen of het met de hand of machinaal gedaan was.
Baby-rib heb ik nog niet van gehoord. Hier heten die allemaal floeren broeken (en komt waarschijnlijk van mijn lievelingswinkel hier uit mijn tienerjaren : floeren franske, die alleen maar ribfluwelen broeken verkocht in alle kleuren en diktes). |
|
|
|
![]() |
|
Gisteravond was het zover: de pakjes mochten uitgepakt worden. Mijn man vindt het super! Hij kon zich niet voorstellen dat ik met de gegeven informatie waar het aan moest voldoen, zo iets leuks kon verzinnen. Het lavendelzakje dat ik voor mijn vader gehaakt had, werd ook enorm gewaardeerd. Reuze geslaagde avond dus.
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |