sokkenpatroon voor 2 naalden |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
Loes
Hobbywonder Lid sinds: 18 Februari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 524 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 Maart 2019 om 20:30 |
Het is even geleden dat ik op deze site was.
Ik ben op zoek naar een sokkenpatroon om op twee naalden te breien. Heb internet al afgezocht maar geen patroon gevonden. wel voorbeelden en uiteindelijk toch op 4 naalden. Die heb ik Graag zou ik een patroon voor twee naalden hebben. Wie o wie kan mij daarmee helpen? Alvast bedankt groetjes Loes |
|
groetjes Loes
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(1)
|
Je bedoelt sokken, die je later op een naad sluit ?
|
|
Loes
Hobbywonder Lid sinds: 18 Februari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 524 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja dat klopt. |
|
groetjes Loes
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(1)
|
Voor volwassenen of voor een kind .
Ik weet wel babysokjes op twee pennen . |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(1)
|
Boon en Staak nieuws
heren sokken op twee pennen uit de jaren 60 vintage patroon komt uit de Eva |
|
Mutti
Post Options
Thanks(1)
|
Staan nog meer vintage patronen op de site . heren truien ,slaapsokken het is dus even zoeken ,maar ze staan er echt zelfs in motief .
het was de manier waarop haar moeder vroeger sokken breide . |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(1)
|
Ik zal even proberen te linken --> hier
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(1)
|
Die bedoelde ik .
Bedankt |
|
Mutti
Post Options
Thanks(1)
|
LW
Ik zat de tekst aan de rechterkant door te lezen en wat dingen aan te klikken . Toen kwam ik bij kringloop ,en wat stond daar ,een Noors vest dat nog bij mij in de kast hangt en dat ik zelfs nog wel eens draag ook als het erg koud is .Zelfs vorige week nog toen de verwarming het niet deed omdat de stroom afgesloten was |
|
Loes
Post Options
Thanks(0)
|
Voor volwassenen
|
|
groetjes Loes
|
|
Loes
Post Options
Thanks(0)
|
Dank allen voor het meedenken en ik ga zoeken bij Boon en staak.
|
|
groetjes Loes
|
|
Loes
Post Options
Thanks(0)
|
groetjes Loes
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(1)
|
Dat patroon waar LW 1463 een link van gemaakt had is toch een patroon op 2 pennen voor heren .?
Heb je daar dan niets aan ? Boord maken ,bovenvoet apart op 2 pennen hiel apart op 2 pennen |
|
Mutti
Post Options
Thanks(1)
|
Zie nu dat je ze gevonden hebt .
Dat heb je met een tablet , dan lees ik alleen volwassenen . |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(1)
|
Wist niet dat het bestond op 2 naalden ,leer nog altijd bij
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(1)
|
Bestaat dat überhaupt? Sokken moeten toch in het rond gebreid worden?
|
|
lw1463
Post Options
Thanks(1)
|
Ja dat bestaat net als gehaakte sokken, ik heb ook ergens Verena specials met sokken en daar staan ook dat soort patronen in
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(1)
|
Is wel handiger dan met die 4 naalden zonder knop.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, ik heb het geprobeerd, maar het was net egeltjes temmen voor gevorderden. Ik had ooit wel een patroon voor twee naalden en misschien zit dat nog ergens op zolder in een doos sokkenpatronen. Maar ik had geen zin om veel moeite te doen voor een hobbydoos, die al 14 jaar lid is en nog geen hobbyguru.
Vroeger kon ik gewoon scannen en de scan in een mail doen, maar met Windows 10 heb ik problemen. De naad kun je met naaigaren dichtnaaien, dan is hij minder dik. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Post Options
Thanks(1)
|
Voor breiwerk heb je ook bepaalde steken waarmee je iets dicht kunt naaien, die er net uitzien als een breisteek.
In het Engels heet dat Kitchener stitch, ik weet niet of daar een leuke Nederlandse naam voor is.
|
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |