ik zoek breipatroon |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
Tineke 1959
Newbie Lid sinds: 02 December 2018 Locatie: Lede Status: Offline Points: 7 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 02 December 2018 om 14:53 |
Ik ben Tineke en ben net nieuw hier op het forum. 'k Zal maar meteen met de deur in huis vallen want ik ben op zoek naar een breipatroon van een damestrui die ik hier op het internet was tegen gekomen maar waarvan het breiboek, waar het in stond, nergens meer te verkrijgen is.
Het gaat om een wintertrui met kabels en het stond in het breiboek van Lang Yarns Fam 238 Urban. Ik zal de foto van het model hier bijvoegen. Is er iemand die mij aan deze werkbeschrijving zou kunnen helpen? Je zou er mij een enorm plezier mee doen Alvast bedankt voor de eventuele hulp
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(1)
|
Ik heb patroon gevonden. je zou me even een pb kunnen sturen met je email adres
|
|
oant Sjen
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bloem je bent een wonder .
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ha Ha Ha
|
|
oant Sjen
|
|
Tineke 1959
Post Options
Thanks(0)
|
Oh, da's geweldig goed nieuws !!!
Heel erg bedankt voor je hulp !!! Ik heb je mijn email adres doorgestuurd via pb |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je hebt dus ontdekt hoe dat moest .
Op mijn tablet stond je vraag hoe het moest ,op mijn laptop niet . Ra ra |
|
Tineke 1959
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, ik heb het gevonden... daarna mijn reactie terug aangepast, vandaar dus
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een gewéldige trui!
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Tineke 1959
Post Options
Thanks(0)
|
Toen ik die zag hier op 't internet was het direct liefde op 't eerste zicht
En dan kom je te weten dat het breiboek met de beschrijving erin nergens meer te verkrijgen is Maar nu heb ik het hier kunnen vinden (dankzij Bloem ) mijn dag kan dus niet meer stuk en 'k begin er vandaag nog aan
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
veel succes en fijn dat je er zo blij mee bent
|
|
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wauw wat een mooi patroon. Veel succes met het breien daarvan. Het zou voor mij een te grote uitdaging zijn, je moet hier wel heel erg goed bij opletten.
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Inderdaad een hele uitdaging en voor mij niet geschikt (ik vind dat ik met mijn figuur; iets vollere type, niet zo'n kabeltrui met hoge col moet aantrekken maar... dat is mijn mening). Het is in ieder geval een prachtige trui met een heel mooi patroon erin verwerkt. |
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind hem zo mooi .
Op welke dikte pen is hij gebreid .? Ik heb ooit zo'n soort kabeltrui gebreid gewoon met een ronde hals ,maar eigenlijk van te goedkope wol . Ik heb er wel een jaar of 10 plezier van gehad ,maar vorig jaar is hij naar de kringloop gegaan . Als ik nu deze zie ...... misschien met een aanbieding van garen van drops ? ,maar dan niet met een te dikke pen Zo heb ik ook nog een lang tricot vest met bijpassend truitje en effen tricot rok . Vest met met stukken stof in de panden in tijgerprint . Weg doen ?dacht ik vorig jaar ,nou nog maar niet nu zie ik een foto van Maxima die ook iets met een tijgerprint draagt . Ga het setje toch nog even opzoeken . Weet ik gelijk of het nu weg kan of niet . |
|
Loes
Hobbywonder Lid sinds: 18 Februari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 524 |
Post Options
Thanks(0)
|
super mooi
|
|
groetjes Loes
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mutti, ik wil wel in mijn oude Hemaboeken gaan kijken. Ongeveer welke pendikte? En met ronde hals of liever een col?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is een lief aanbod Machtelt
Ik brei het liefst met pen 3,5 hooguit 4 en dan een col . Een ronde hals mag ook ,want dan brei ik een bijpassende col . Dat deed ik vroeger ook Ik had vroeger veel losse colletjes ,was zeker in de mode en bovendien ,van mijn moeder was een V hals niet netjes . Maar het heeft totaal geen haast . |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben bezig. Het was leuk om alle Hemaboeken en Verena's weer eens door te bladeren. Ik hoop morgen hulp te krijgen bij het scannen en mailen.
|
|
wat rozengeur. |
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Machtelt ,daar had je niet zoveel haast mee hoeven te maken ,maar ik vind het wel spannend om naar uit te kijken .
Nu mijn huis weer een beetje huis wordt ,ben ik begonnen wol en andere handwekspullen uit te zoeken . |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik herinnerde me dat ik uit een Hemaboek voor mijn dochter van ongeveer 10 een Ierse trui had gebreid. Ik kwam die ook tegen, ook de trui in wafelpatroon voor mijn zoon en een trui met clownskraag voor mijn dochter. Kabeltruien voor dames in pen 4 was best een uitdaging. Of de pendikte was 6 - 8, of het waren simpele herhalende kabeltjes. Er zitten dus wat herentruien bij, maar met matentabellen.
|
|
wat rozengeur. |
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Als het goed is heb je van mij een PM ontvangen .
Leuk he al die patronen met herinneringen . Ik kwam nog met de enorme opruiming examen stukken tegen van makrame . Kan ze nog niet weg doen eerder ophangen ,maar eens zal het moeten . Ik vond op de vliering ook nog een merklap op gaas met wol geborduurd ,uit 1873 70 bij 60 in zwarte lijst . |
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |