Bestaan er herenschorten? |
Reageer |
Autheur | |
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21 Mei 2019 om 21:40 |
Over een paar weken is mijn vader jarig. Hij wil natuurlijk niks hebben en ik kan nauwelijks iets verzinnen. Nu weet ik dat hij tijdens het koken een oude schort van iemand afdraagt die hem van geen kanten past.
Mijn vraag aan jullie is of er "herenschorten" bestaan. Met een paar plaatjes of suggesties ben ik tevreden. Het patroon kan ik dan zelf maken en het gaan naaien in stoer stof. Met het model schort dat jullie van mij wel eens gezien hebben, durf ik geen man te verblijden. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
de meeste hebben zo een modelleke.
In katoen of in leer. Of anders zo'n koksvestje. |
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Voor de barbecue. Op google kun je zoeken op schorten en/of sloven voor mannen. Blijkbaar koken heren niet.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kijk maar bij kokskleding .
Best leuke denimschorten die bretels hebben |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Alvast reuze bedankt. Ik ga puzzelen. Bij Bol. Com zag ik ook schorten waarbij ze in verschillende posities getoond worden zodat het patroon makkelijk na te speuren is.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Voor de toekomst kun je nadenken over een messenset met zijn naam er op gegraveerd, of andere gadgets zoals een zesteur of een crème brulée brander.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Kamilla
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een leuke ideeen! Inderdaad voor de toekomst want ik vrees eerlijk gezegd dat ik misschien die schort al voor een volgende gelegenheid moet bewaren wegens tijdgebrek. Zijn verjaardag is al op 2 juni.
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Geef dan maar theedoeken ,kunnen als begin dienen plus een oud overhemd als grapje .
Wel van katoen i.v.m brandgevaar . |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |