Boek |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Brittwal ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 02 Maart 2019 Locatie: Limburg Status: Offline Points: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 17 Juli 2019 om 16:05 |
Hallo allemaal,
Voor een schoolproject moesten we iets voor iemand maken. Ik heb een pennenbakje gemaakt die uitziet als een oud boek voor mijn broer Thom. Het boek is gemaakt van hout en daarna bekleed met stof, in de binnenkant is het beplakt met papier met en tekening. Ik heb een 9 gekregen (de leraar wou een 10 geven maar dat mag niet) en Thom vond het heel leuk. Ik heb ook een bijpassende sleutelhanger en kaart gemaakt. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Stramien ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Knap gemaakt hoor!
![]() |
|
december2011
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Dat is nog eens een creatief cadeau!
![]() |
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
En in het echt is het nog veel mooier. Super gemaakt Britt.
|
|
![]() |
|
suziesfreubels ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Mooi gemaakt zeg...
Je moet er maar op komen om zoiets te gaan maken... Ik snap dat je er een 9 voor hebt gekregen maar dat hij het eigenlijk met een 10 had willen belonen... 10nen geven doet men niet omdat er altijd iets te verbeteren moet zijn al kunnen ze zelf niet zeggen wat... |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Een tien min dan
![]() |
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Een heel leuk idee,daar zal je broer wel blij mee zijn
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
heel mooi! knap gedaan!
![]() |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Knap hoor.
|
|
![]() |
|
Loes ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Februari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 524 |
knap
|
|
groetjes Loes
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14095 |
Knap hoor. Ik weet niet wat ik knapper vind de uitvoering of op dit idee komen.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
wat bijzonder wat mooi wat leuk wat mooi gemaakt
|
|
![]() |
|
Brittwal ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 02 Maart 2019 Locatie: Limburg Status: Offline Points: 63 |
Bedankt allemaal
|
|
![]() |
|
Lelie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Heel leuk gedaan!
|
|
![]() |
|
Jondala ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
Wauw, mooi hoor 👍
|
|
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12139 |
Van mij krijgt ge een 10 voor het idee, een 10 voor de uitvoering, een 10 voor het schilderwerk, een 10 voor het naaiwerk en een 10 voor de presentatie. De leraar daarentegen krijgt een 5 van mij omdat hij niet voor puntenkeuze durft te gaan.
|
|
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |