Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Zeer vreemd

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Zeer vreemd
    Posted: 26 November 2019 om 12:06
Van de week werd er 'avonds gebeld . Mijn man doet open .

Staat er een man aan de deur die zegt dat hij van de regio rijder is en dat hij opdracht heeft mij op te halen om naar het witte theater te gaan .

Mijn man zegt dat hij er niets van weet . De man aan de deur vraagt aan mijn man of hij even wil vragen of ik aan de deur wil komen .

Dat doe ik maar mijn man zegt ik loop met je mee want ik vertrouw dit niet .

Ik heb wel een pasje van de regio rijder maar ik had geen afspraak . Hij bleef volhouden en wist zelfs mijn meisjesnaam .

Om de regiorijder te bestellen heb je een pasje met lidmaatschap nummer nodig .

De chauffeur heeft nog een poosje voor de deur gestaan .

Nu kan er een fout gemaakt zijn ,maar dan moet er een verkeerd adres ,verkeerd nummer en een verkeerde naam doorgegeven zijn .

Een lolbroek kan mijn naam doorgeven ,kan met veel moeite ook nog mijn meisjesnaam vinden ,maar het nummer van mijn pasje ?

Ik vond het wel vreemd .

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2019 om 15:37
Tsja heb je nog gebeld met de regiorijder centrale om uit te vogelen of dit echt via hen was ? Ook apart dat de chauffeur zijn schouders
niet opgehaald heeft en gedacht heeft - nu kan ik op tijd voor mijn volgende afspraak zijn.
Als ze het bij de regiorijder ook dachten, is er iemand die een grap met je uithaalde. Als dat niet zo is, dan proberen ze breiende oma's te
ontvoeren.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2019 om 16:46
Toch goed dat je niet meegereden bent want er gebeurd de laatste tijd te gekke dingen ,maar het is raar
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2019 om 16:49
oooo mutti had een blind date waar ze niks vanaf wist.

Stel u voor dat risjar zjeir (Richard Gere) het theater had afgehuurd, met in het midden een schoon gedekt tafeltje en heel lekker eten en dat hij daar strak in het pak stond te wachten met een roos in zijn hand. Dan hebt ge dat wel laten schieten.

Ik zou ook niet meegegaan zijn, tenzij ik bodygards mocht meenemen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns