Kerst wensen |
Reageer |
Autheur | |
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 23 December 2019 om 12:47 |
Ik wens alle Hobbydoosjes Fijne Feestdagen en een Gezond 2020
[IMG] https://www.mupload.nl/img/z0ir15.jpg [/ IMG]
|
|
oant Sjen
|
|
Jondala
Hobbyguru Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ook namens mij goede Kerstdagen gewenst.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fijne feestdagen, iedereen. Wij hebben extra feest, vandaag is mijn broer jarig, morgen ben ik het en zaterdag Ton. Feestweek!
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
voor iedereen hele fijne feestdagen en een gezond 2020. Mahtelt gefeliciteerd met je broer.
Mijn kerst kan ook niet meer stuk. Vandaag zijn we naar elkaar 20 jaar geleden te hebben leren kennen in het huwelijksbootje gestapt. Het mooiste kerst cadeau ooit. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fijne feestdagen allemaal, voorzichtig met de breipennen en haaknaalden (vuurwerk) en een goed 2020 gewenst.
Magtelt & Petraco van harte
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fijne feestdagen allemaal .
Jammer dat het zulk somber weer is en regent Petraco ,maar ik denk dat het bij jullie ,volop licht is . Machtelt ook gefeliciteerd , ik ben ook een dag na mijn broer jarig . Ik had er als kind altijd problemen mee. Op zijn verjaardag hing de vlag uit voor Beatrix . Waar je je als kind al niet druk om kunt maken . |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Iedereen mooie feestdagen. En Magtelt en Petra extra gefeliciteerd.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mutti, mijn ouders probeerden er twee verjaardagen van te maken, maar zelf besloten we op een bepaalde leeftijd om samen een feest te geven en mijn cadeau's om 24.00 uit te pakken. Dat beviel prima. Mijn moeder reageerde altijd wel een beetje zuur op visite, die "Γ©ventjes binnenviel, want ze hadden het druk druk druk". "Oh echt?", vroeg ze dan.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
In die tijd hadden we nog echte winters . Als het de 31e redelijk weer was dan was het ,we komen ook maar vast voor jou ,je weet niet hoe het morgen is .
Mijn Opa en Oma kwamen zolang ze het konden altijd allebei de dagen . Op een gegeven moment zijn we het ook samen gaan vieren . Mijn man is ook kort na mij jarig en we zijn het gelijk in een keer gaan vieren . Het weekend dat er tussenin viel. |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bewaar wat fijn is Of het nu groot of klein is Hou vast wat raakt. laat los wat niet gelukkig maakt. Fijne Kerstdagen en een mooi 2020
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn aller beste wensen voor iedereen π
π
π
π
π
π
π
π
π
π
π
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
allemaal de aller beste wensen en een voorspoedig nieuw jaar toegewenst |
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
petraco
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
petraco
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Van harte gefeliciteerd, Petraco! Hou zo vol.
|
|
petraco
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |