cinekid dropje (engels; doopie) |
Reageer |
Autheur | |
Judy
Hobbyguru Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 28 December 2019 om 23:31 |
Cinekid heeft een kinderserie met een gebreid beestje erin als de hoofdster. Ik zag dit vandaag voor het eerst bij mijn 13 maanden oude kleindochter.
Nou lijkt het me leuk om m na te breien. Op de cinekid site zag ik dat er 19 okt. er een workshop is geweest waar kinderen van vilt zelf een dropje konden maken. wie weet of heeft toevallig een brei patroon of weet waar ik iets dergelijks kan vinden??
|
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik googelde "breipatroon dropje droopy" en kwam uit op Hanneke Witvoet.
www.hannekewitvoet.com Je kunt contact met haar opnemen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Judy
Hobbyguru Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel Magtelt.
Ik heb een mailtje gestuurd. Hanneke witgoed breit met een asap breimachine. Ik ben benieuwd of ik wat hoor. |
|
groetjes,
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien kun je foto's zo uitvergroten, dat je steken kunt tellen. Het is een konijnachtig beestje, alleen zijn de oren anders geplaatst.
|
|
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat je op een machine breien kunt, kun je ook met de hand breien. Ze kan het patroon misschien beter op ravelry zetten en wat cashen |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Volgens mij doet ze workshops. Het is overigens een Nederlandse productie.
|
|
wat rozengeur. |
|
Judy
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb inderdaad geprobeerd contact met haar te zoeken. nog niets terug gehoord.
Gevraagd of er de mogelijkheid is de info van de workshop eventueel tegen betaling te delen.
|
|
groetjes,
|
Magtelt
Post Options
Thanks(1)
|
Ik snap eigenlijk niet waarom er geen patroon of hele knuffel is van dit popje. Alles is commercieel, en dit schijnt een geheim te zijn. Kinderen zijn zó gewend dat er Lego, Playmobil, Barbiepoppen en actiefiguren zijn van hun lievelingsserie.
|
|
wat rozengeur. |
|
Judy
Post Options
Thanks(0)
|
Mischien is het bedrijf niet commercieel genoeg?
|
|
groetjes,
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |