Patroon Fender Trainwreck gezocht |
Reageer |
Autheur | |
LeonL
Newbie Lid sinds: 30 Januari 2020 Status: Offline Points: 13 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 31 Januari 2020 om 19:13 |
Hoi,weet iemand hier een partroon voor?Ik heb al een soldeerbout en een speaker.
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat is dat voor ding?
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vroeg me ook al af of het om een borduur- of haakpatroon ging.
|
|
LeonL
Post Options
Thanks(0)
|
Nee een schema voor een gitaar versterker.Ik merk dat er veel over handwerken gaat op dit forum inderdaad.Bij aanmelding dacht ik dat het een algemeen hobby forum was.
|
|
LeonL
Post Options
Thanks(0)
|
Om een idee te geven van die trainwreck versterker wil ik deze band met jullie delen.Laatste cd is gratis te downloaden onder de tab discography..Vind dat een geweldige band en daarom wil ik 1 van die versterkers zelf gaan maken.Heb daar alleen zo'n patroon voor nodig.
|
|
LeonL
Post Options
Thanks(0)
|
Deze band is het uit Amerika http://www.mattoreeband.com/ |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
misschien op gitaarnet of zo?
google geeft mij deze plannekes : https://www.google.be/search?q=schema+zelfbouw+gitaarversterker&tbm=isch&source=univ&sa=X&ved=2ahUKEwiphLLz6a7nAhUFJVAKHfGmDB8QsAR6BAgHEAE&biw=1366&bih=655 en de sites staan eronder misschien dat ge daar meer succes gaat hebben. |
|
|
|
LeonL
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt maar dat zijn vaak Engelse sites en ik zoek een nederlandstalige site waar mensen zijn die ook voor hobby dingen als de behuizing kunnen maken.Ook ben ik specifiek op zoek naar het Fender patroon van Trainwreck.Dat is al heel oud.
|
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
We kunnen een gitaar breien of haken maar meer ook niet misschien op een ander forum ,suxes
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zit je op facebook? Mijn broer heeft gitaren en andere instrumenten en maakte vroeger muziek met teksten. En praat er nog wel over. Een paar jaar geleden heeft hij een gitaar laten maken, helemaal zoals hij wilde.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Uhm wij zijn meer van het haken/breien en ik geloof dat ik ooit een zelfgemaakte trap heb zien langskomen. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |