tuimelaar haken |
Reageer |
Autheur | |
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 27 Maart 2020 om 14:38 |
goeden middag ik zou graag onderstaand patroon gaan haken weet iemand waar ik zo een halve tuimelaar kan kopen? Met vriendelijke groet van Nia |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat je kunt experimenteren met een oud halfrond plastic (Tupperware) bakje met daarin een vulling van zware steentjes. Als het maar goed dicht zit, met secondenlijm en een strak netje. Als dat wil rollen en terug gaan staan, dan heb je je tuimelaar. Het zou zelfs met een halve kaatsebal of kleine voetbal kunnen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
je zou het kunnen maken van zelfhardende klei en dan om haken
|
|
oant Sjen
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien had ik het anders moeten vragen ik weet dat deze tuimelaars te koop zijn op internet alleen kan ik die halve niet vinden en daar ben ik naar op zoek misschien dat er iemand al zoiets gemaakt heeft en weet waar het te koop is ik was niet van plan om het zelf te maken want het is best lastig om dat zelf voor elkaar te krijgen om het te laten tuimelen wel lief dat jullie zo met me meedenken dank daarvoor
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |