Nick en Simon |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29 Mei 2020 om 16:52 |
Ik ben geen officiële fan, maar ze zijn een documentaire aan het maken over hun grote voorbeelden Simon & Garfunkel, samen met een vriend, nogal amateuristisch met veel slappe lach, heel erg amusant, vind ik. En van S & G was ik ooit wel een fan.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik volg het ook. Vind het toch wel heel leuk om te kijken.
We zijn 24 jaar terug in Amerika geweest in Detroit, waar onze oudste dochter aupair was en door zulke uitzendingen te kijken komt er veel terug. Zij zijn wel in een andere gedeelte, maar veel dingen zijn er gelijk aan waar wij waren en geniet er van.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik geniet van zulke programma's. Gewoon lui en slap in de zetel, verstand op nul en geen handwerk in de handen.
|
|
Stramien
Hobbyguru Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lekker ongedwongen en puur met echte Volendammers. Met af en toe kippenvel van de nummers die ze samen zingen.
|
|
december2011
|
|
Lelie
Hobbyguru Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Post Options
Thanks(0)
|
Haha ik vind hun altijd wel grappig ook. Lekker nuchter gebleven!
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ze staan gewoon Volendams te praten, bedden op te maken en eitjes te bakken in hun gehuurde appartement. En hebben geregeld de slappe lach. Ik geniet. Ik ben wel fan van Simon & Garfunkel geweest en heb nog steeds 2 LP's van ze en twee dvd's met concerten.
|
|
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik spreek mijn talen heel redelijk, maar mijn klasgenoten moesten sommige dingen wel 3 keer herhalen voor ik ze snapte, blijkbaar heb ik geen aanleg voor Volendams . . . alhoewel dat natuurlijk 100 jaar geleden is.
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dan ben ik nu dus de boeman want ik vind dit dus een vreselijk programma; ok N&S kunnen wel goed zingen maar die kerel van een Kees Tol... gewoon vreselijk!!! Waarom die erbij moet zijn snap ik nog steeds niet. Maar goed iemand die het leuk vind moet gewoon kijken maar ik dus niet, helaas
|
|
Loes
Hobbywonder Lid sinds: 18 Februari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 524 |
Post Options
Thanks(0)
|
leuk programma
|
|
groetjes Loes
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heerlijk zoals mensen toch kunnen verschillen. Dat maakt de wereld leuk en nooit saai. Ik vind Kees Tol juist de reden om ernaar te kijken |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Die drie zijn duidelijk al heel lang bevriend, daarom is hij erbij. Ik vind het spannend of ze uiteindelijk hun idolen gaan ontmoeten, aan vooruitkijken doe ik niet. Ze hebben zo veel leuke ontmoetingen, dat het al goed is. Hoewel ik soms wel achterin een boek kijk of het goed afloopt, als er veel ellende in gebeurt. Ik wil het met een goed gevoel dichtslaan.
|
|
wat rozengeur. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het zal wel erg zijn,maar ik weet niet eens waar het overgaat .
Op welke zender ? Nu heb ik totaal geen verstand van zingen ,maar ik wil net als Bep wel weer eens lekker in mijn zetel hangen i.p.v. alle narigheid ,waarvan je niet achter in je boek kan spieken of het goed afloopt . |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Donderdagavond NPO1. Ze zijn op een soort pelgrimstocht in de wijken waar Simon & Garfunkel woonden, naar school gingen en later optraden. Samen met een vriend, die met camera's en statieven loopt te sjouwen. Omdat zij ook zijn begonnen als twee jongens en een gitaar, met de liedjes van Simon & Garfunkel. Ik heb nog twee LP's van S&G, mijn zus had de andere. Ik meen dat het programma Homeward Bound heet.
|
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
De hele serie was dus een voorbereiding op een documentaire, zonder Kees van Tol Omdat hij blijkbaar de filmer was. Uitgezonden op zaterdagavond 4 juli op NPO 1 om 23.30. De Kees van Tol haters kunnen misschien terugkijken.
Het heeft mij in ieder geval geïnspireerd om de twee LP's die ik bezit nog eens te draaien en ik ga ook naar de DVD van de reünie kijken in Central Park. |
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
IK zie net op facebook, dat de documentaire kandidaat is voor de Televizier-ring en dat er echt contact is geweest met Paul Simon. Ik had het geluid niet aan, maar volgens de ondertitels hadden ze een optreden in Brielle en daar was Woody Harrelson (Hollywood-acteur) te gast bij iemand die hij kent. En die heeft samen met zijn vriend/familielid gefilmd en na het optreden met ze gesproken. Hij is een goede vriend van Paul Simon en heeft het contact gelegd.
|
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |