Patroon vest 5607 |
Reageer |
Autheur | |
Kay
Groupie Lid sinds: 08 September 2017 Status: Offline Points: 48 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 Oktober 2020 om 20:59 |
Volgens mij klopt de afkanting niet van de voorpanden.
Er staat 29 St opzetten. 11 x 1 St afkanten iedere 2e naald en 10 x 1st iedere 4 e steek. Als ik reken dan kant je 21 steken af. Aan t einde staat dan : kant de overige 22 steken af op dezelfde hoogte als t rugpand. Ik kan t niet goed volgen. Wie kan mij helpen? |
|
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
even goed lezen.... heb jij het exact hetzelfde geschreven als het in je patroon staat? ik zie namelijk 11x1st de 2de naald en dan 10x 1 steek de vierde steek, dan heb ik 11 steken afgekant 1x misschien aan het begin van de naald en en andere 10x als een raglanmindering..... kijk nog even asjeblieft en schrijf het exact over? |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Of het is een typefout (die 22 steken afkanten) dat kan ook.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
er staat inderdaad 29 steken opzetten. Vervolgens staat er dat ge in 1 naald verdeeld moet meerderen tot 34 steken.
Dan op 38 cm hoogte 1 steek afkanten. Minder nog 11 steken als volgt : 1steek om de 2 naalden (1x) en 10 keer 1steek om de vier naalden. Is een totaal van 11 + die ene na die 38 cm is in totaal 12 steken geminderd. 34-12 = 22 |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bep, het is mij echt een raadsel - waar vind jij die patronen ?
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
gewoonlijk als het zo één met een nummerke is is het een maandagpatroon. En deze keer was het niet zo ver terugzoeken. Enigste nadeel van die patronen is dat ik er geen stukskes kan uit kopiëren en plakken zodat iemand kan meekijken of ik niks uit mijnen duim zuig.
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
In dat geval zou je hele grote duimen moeten hebben, dus we gaan er niet vanuit dat je het verzint |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lijkt me trouwens ook lastig bij breiën, hele grote duimen.
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ga eens zoeken, dat met die maandag patronen dat moet je geloof ik ergens aan kunnen zetten.
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Niets meer vernomen sinds 8 oktober en lid sinds 8 september 2017???
|
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
Gelezen eruit gepikt wat nuttig was en weer weg Denk ik
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |