Fijne kerstdagen |
Reageer |
Autheur | |
Jondala
Hobbyguru Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24 December 2020 om 08:21 |
Iedereen hele fijne kerstdagen gewenst. Het zal een andere kerst worden dan andere jaren, maar we proberen er het beste van te maken.
|
|
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel, ik wens alle hobbydozen fijne feestdagen en een beter nieuw jaar. Wat is dat trouwens een leuke kaart.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik sluit me bij de vorige twee spreeksters aan. Iedereen heel fijne en mooie Kerstdagen gewenst. Wij zijn creatief genoeg om er het beste van te maken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
.....Wij zijn creatief genoeg om er het beste van te maken...... Dat heb je mooi gezegd Magtelt daar sluit ik me bij aan. en fijne kerstdagen voor iedereen
|
|
Chrissie
Hobbywonder Lid sinds: 01 April 2020 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 733 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fijne kerstdagen hobbydozen!
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
oeps, beetje groot Maar dan kan je wel goed zien hoe het gemaakt is als je zelf ook van die leuke wil maken. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Aan al de hobby doosjes en hun familie een Zalige Kerst🤶🎅🎂🍹
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
dank je wel allemaal. Fijne kerstdagen voor iedereen.
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik wens iedereen vredevolle en corona vrije feestdagen toe
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Voor iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling en op naar een coronavrij 2021!
|
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
Ik
wens je een mooi 2021🥂. Waarin Corona weer een biertje is, Donald
alleen maar een eend, een Dissel alleen maar iets voor een caravan, de
Jonge gewoon weer kaas, Positief weer positief, Isolatie alleen maar
iets wat je tussen je spouwmuur stopt, Wattenstaafjes alleen nog in je
oren, Mondkapjes alleen nog voor bij het zagen. Kortom, gewoon weer 365 normale dagen🥂🥂 |
|
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
Mupload stopt er mee, is er mee gestopt, dus ik kan geen plaatjes meer plaatsen |
|
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
De twee kanten van twintigtwintig. Twintigtwintig heeft mij niks gebracht. Mij hoor je nooit zeggen Dat we samen meer kunnen dan alleen Want als ik even om mij heen kijk, ontdek ik Spanning en onrust om mij heen Elke week voelde ik minder Verbinding met mensen die mij dierbaar zijn Ik voelde Dat ik vervreemd raakte van de buitenwereld En zeg vooral niet "Er zit iets moois in iedere dag" Want hoe je het ook wendt of keert Ik heb dit jaar stilgestaan Je zult mij nooit horen zeggen: Twintigtwintig bracht me veel lichtpuntjes. En lees nu het gedicht van onder naar boven: Twintigtwintig bracht me veel lichtpuntjes. je zult mij nooit horen zeggen: Ik heb dit jaar stilgestaan Want hoe je het ook wendt of keert "Er zit iets moois in iedere dag" En zeg vooral niet Dat ik vervreemd raakte van de buitenwereld Ik voelde Verbinding met mensen die mij dierbaar zijn Elke week voelde ik minder Spanning en onrust om mij heen Want als ik even om mij heen kijk, ontdek ik Dat we samen meer kunnen dan alleen Mij hoor je nooit zeggen Twintigtwintig heeft mij niks gebracht |
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat heb je een prachtig gedicht geplaats Lao-tse. Hier kun je heel duidelijk lezen: In grote mensenland heeft alle 2 kanten.
Mag ik iedereen een gezond, voorspoedig en creatief 2021 wensen.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
voor iedereen een hele fijne jaarwisseling. Maak er een creatief jaar van. En blijf allemaal goed gezond. Hoop dat 2021 een beter jaar gaat worden dan dit jaar.
|
|
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik wens iedereen een fijne en veilige jaarwisseling en een gezond, tevreden en liefdevol 2021
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
@Lao-Tse, wat mooi
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |