Papaver patroon Thea Gouverneur |
Reageer |
Autheur | |
CarlaH
Newbie Lid sinds: 24 Juli 2020 Locatie: Amersfoort Status: Offline Points: 7 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 31 December 2020 om 11:38 |
Afgelopen week kreeg ik tweedehands patroon 2062 van Thea Gouverneur. Dit patroon is van de bekende papavers. Het bestaat uit 6 A3 vellen. Ik heb gezien dat er niet standaard de kleurnummers bij zitten maar een kaartje met de tekens die gebruikt worden op het patroon. Helaas zitten er lang niet meer alle kleuren garen bij. Nu ben ik op zoek naar de kleurnummers die bij de tekens horen. Heeft iemand hier toevallig een overzichtje van gemaakt? Ik zou er heel blij mee zijn.
Ik probeer nog een foto te uploaden van de afbeelding maar dat wil nog niet zo lukken. Ik heb de foto wel op internet gezet. Via deze link is de afbeelding wel te zien: https://photos.app.goo.gl/ZDttExMXz3qK2ya86 Wel even zelf kopieren want als link werkt hij ook niet
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien contact opnemen hierover met de firma Thea Gouverneur en het verhaal uitleggen. Zij zullen jou vast verder kunnen helpen. Succes!
|
|
CarlaH
Post Options
Thanks(0)
|
Helaas, dat doen ze niet.
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
CarlaH
Post Options
Thanks(0)
|
Dit betreft een nieuw pakket en dat heb ik niet nodig. Stof en garen heb ik voldoende.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien zijn er online clubs voor borduursters. Het hobbydoospanel heeft maar heel weinig actieve leden, dus de kans hier antwoord te krijgen is klein. Ik denk dat de familie Gouverneur geen belang heeft bij antwoord geven, als het pakket nog steeds op bol.com te koop is.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
dan zit er niets anders op dan het, met behulp van de foto en het garen dat je hebt, zelf uit te puzzelen welk symbool bij welke kleur hoort of...als je een handwerkwinkel weet die dat pakket heeft hangen, vragen of je een foto van het betreffende kaartje mag maken. ik begrijp dat het frustrerend is als je zo'n mooi pakket hebt liggen maar er zijn oplossingen te bedenken. succes
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Toch zou ik het proberen "nee heb je en ja kun je krijgen!" |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat ze dat niet doen omdat ze anders te weinig pakketten verkopen, want dan worden er kopieën gemaakt van het patroon en kunnen
zij de tent wel sluiten. Met het garen dat je hebt en de afbeelding zou ik b.v. 1 bloem maken om kleuren te kiezen en zo jouw eigen unieke borduursel maken.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |