|
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | ||
Viola ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 22 Januari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 188 |
![]() Posted: 03 Januari 2007 om 20:17 |
|
Viola is een beetje laat maar voor iedereen nog de beste wensen voor 2007 Mijn computertje is stuk dus even wat stiller vanaf deze kant. Groetjes Viola |
||
http://ensaid.webklik.nl/page/ensaid-rotterdam
|
||
![]() |
||
catharina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
![]() |
|
hallo Rubia. Ik ben dus een van die mensen die door het vocht vast te houden zomaar zwaarder is.Heb er ook pilletjes voor hoor.Het leukste is als ik een plasdag groetjes Catharina. |
||
Groetjes Catharina
![]() |
||
![]() |
||
gitt@ ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 20 September 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 189 |
![]() |
|
Ik ben vandaag begonnen en ben helemaal hyper van het suiker gebrek maar zet echt door. Ik ban dus echt alle suikers want ik ben een zoetjunk.
|
||
gitta75@gmail.com
|
||
![]() |
||
Rubia ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 30 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
![]() |
|
Catharina, Vocht vasthouden heeft niks met afvallen te maken. Het gaat, vooral tijdens de overgang, wel moeilijker maar de bedoeling is vet te verliezen. En als je in een rustig tempo lijnt, verlies je ook vocht, op de lange duur vet en geen spierweefsel. Dat is de truc. Maaaar, gezond eten en extra wandelen doet al heel veel. Tja, wat die repen betreft: als die hier in de kast liggen en ik pak ze niet gaan ze liggen gillen. Steeds harder. Ze komen er hier voorlopig niet in |
||
![]() |
||
![]() |
||
Guests ![]() Guest Group ![]() |
![]() |
|
catharina die reep had je ook wel naar mij kunnen sturen.ik ben n.m.l.helmaal verslaafd aan chocolade.vooral na je eten is snoepen lekker!!!!!. groetjes puck |
||
![]() |
||
corine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3518 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
||
catharina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
![]() |
|
Vind ik heel lief Rubia maar ik weeg mij niet.Aangezien ik in de overgang zit heeft dat geen nut i.v.m. vocht vasthouden.En ik wil graag nog afvallen maar zit er niet echt mee,ga gewoon extra wandelen met mijn stokken en opletten wat ik eet.Dat is nu nog niet gelukt heb lekker chocolade -reep gehad gisteravond.Kan je toch niet laten verrotten? De dames die mee doen heel veel succes !!!!!!!!! groetjes Catharina. |
||
Groetjes Catharina
![]() |
||
![]() |
||
Guests ![]() Guest Group ![]() |
![]() |
|
alllemaal een heel gelukkig 2007 en dat we maar heel veel plezier van elkaar mogen hebben. groetjes puck |
||
![]() |
||
jeanet ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 21 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 37 |
![]() |
|
Allemaal een heel gelukkig en gezond 2007 gewenst!
en vooral natuurlijk veel creativiteit! |
||
Jeanet,
beginneling in handwerken |
||
![]() |
||
Rubia ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 30 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
![]() |
|
Hallo Catharina, Op mijn forum gaan we vanaf morgen beginnen met lijnen. Als je zin hebt om mee te doen ben je van harte welkom.
|
||
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nou Gitta was je glaasje steeds goed gevuld? Ik ga vanaf morgen ook proberen weer af te vallen. Ik ben al 17 kilo afgevallen maar er mogen nog wel 15 kilo s af. Zullen we elkaar dan maar succes wensen met deze zware klus? SUCCES,. groetjes Catharina. |
||
Groetjes Catharina
![]() |
||
![]() |
||
Josl ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7221 |
![]() |
|
Hallo allemaal, ik wil jullie graag nogmaals een heel gezond 2007 toewensen. groetjes, Joke (josl) |
||
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
||
![]() |
||
Ratlover ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 27 Juni 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 805 |
![]() |
|
van mij ook iedereen een gezond, gelukkig en creatief 2007 toegewenst
|
||
![]() |
||
Christien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2006 Status: Offline Points: 446 |
![]() |
|
Nou Syl, dan ben ik hier de eerste Allemaal een heel gezond en gelukkig 2007 Christien |
||
![]() |
||
Syl*** ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Januari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2042 |
![]() |
|
Allemaal heel veel plezier vanavond/vannacht, alle goeds voor 2007. Ik hoop jullie allemaal in 2007 weer veel "tegen te komen" groetjes Syl xxx |
||
Groetjes Syl
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Lieve forumvriendinnen, Bedankt voor jullie gezelligheid in 2006. Ik wens jullie een mooi 2007 toen en hoop dat jullie wensen uitkomen. Gerda |
||
![]() |
||
![]() |
||
vera67 ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 30 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 40 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
saadje ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 31 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3 |
![]() |
|
Iedereen een gelukkig en een gezond 2007 toe gewenst groetjes nicolette
|
||
![]() |
||
gitt@ ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 20 September 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 189 |
![]() |
|
Catharina ik zorg gewoon dat mijn glas goed bijgevuld blijft hihihihi. Oliebollen lust ik niet zo graag. Dus dan maar aan de hartige bende. Nog ff lekker schransen en dan morgen aan de lijn. Welke lijn??? Waslijn? Mmmhh nee ik wil dit jaar echt meer afvallen dan vorig jaar. Dat was 20 kilo dus dit jaar 30 en dan is ik slank.
|
||
gitta75@gmail.com
|
||
![]() |
||
![]() |
|
groetjes catharina. |
||
Groetjes Catharina
![]() |
||
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |