de eerste shirts... |
Reageer |
Autheur | |
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 April 2021 om 21:33 |
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
geen idee waarom ze ondersteboven staan. maar als je achter je scherm gaat staan en je hangt er een beetje overheen, kun je ze goed zien ps. de versiersels doe ik gewoon. geen patroon of idee, ik pak een uitwasbare stift en teken wat. dan garen en/of kraaltjes/pailletjes en doe wat m'n hart me ingeeft. en daar ben ik zeer dankbaar voor, dat ik dat zo mag doen en ik ben nooit bang dat er wat 'fout' gaat want als je hart mooi is, hoe kan er dan wat lelijks uit komen?
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn bureau is een grote plank tegen een muur - nou moet ik verzinnen hoe ik achter mijn scherm kan gaan staan
Maar ik heb op de foto geklikt en ze van dichtbij bekeken, en dan kan ik genoeg zien. Heel mooi geworden hoor. Is dit ook 1 van de shirts waar je de stof verkeerd op de draad geknipt had ? |
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
Dankjewel ja de roze is net zo dwars als ik wat 'm in bepaalde opzichten makkelijker verwerkbaar maakte.....zo ben ik ook |
|
Stramien
Hobbyguru Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat zijn mooie shirts geworden!
|
|
december2011
|
|
Chrissie
Hobbywonder Lid sinds: 01 April 2020 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 733 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind ze mooi!
|
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
dank je Stramien en Chrissie het voordeel van graag handwerken is dat je ook altijd wel een lappie, een draadje en een kraaltje in huis hebt |
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
ze zijn prachtig. Laat de zon maar weer komen
|
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
dankjewel Petraco
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind de kleuren mooi. Het borduurwerk erg leuk, maar een shirt zie ik niet. Dat fantaseer ik er dan maar bij.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
je hebt helemaal gelijk wat betreft de shirts Lidwina. ik heb het niet bewust zo gedaan....misschien omdat ik shirts gewoonlijk een nogal saai kledingstuk vind? niet veel aan om naar te kijken, behalve dan als er wat leuks op staat. dankjewel
|
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mooi zo heb je weer nieuwe schirts
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
gisteren nog een shirt gemaakt, donkerblauw gebloemd.mooi naar mijn zin geworden na de attentie van Lidwina ben ik gaan onderzoeken waarom ik die shirts niet helemaal fotografeerde en ik realiseerde me dat het me te 'dichtbij' komt en dat dat me angstig maakt. nu heb ik besloten geen kleding voor mezelf meer op het forum te plaatsen. m.u.v. een enkele keer een breiwerk. dankjewel Lidwina voor het mij helpen me (weer) bewust te worden wat goed voelt voor mij |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Carolina je kunt shirts gerust min of meer onpersoonlijk plaatsen. Gewoon leuk draperen zoals men het in een etalage zou doen. Ik heb er ooit geplaatst,maar wanneer?
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ziet er gezellig uit
|
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
dankjewel
|
|
Linda_NL
Newbie Lid sinds: 29 April 2021 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goed werk!
|
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
dankjewel Linda
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |