van de kringloop (of rommelmarkt) |
Reageer | Pagina 123> |
Autheur | |
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 November 2020 om 11:24 |
ik wilde bij mijn computer graag extra boxen omdat ik heel graag naar muziek luister en het geluid van de computer minimaal vind. natuurlijk ging ik eerst bij de kringloop kijken, ik koop vrijwel nooit nieuwe spullen. en vond daar een paar geweldige boxjes voor 2,50! thuis meteen aangesloten en zo'n fijn geluid dat ik de eerste drie uur daarna alleen muziek geluisterd heb heel blij mee
|
|
Chrissie
Hobbywonder Lid sinds: 01 April 2020 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 733 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik had voor in mijn nieuwe ateliertje een nieuwe tafel nodig, maar meubelen zijn duur! En toen zag mijn moeder in de kringloop een prachtige tafel van gevlamd roodachtig hout voor dertig euro. Ik moest hem wel boenen maar ik ben er blij mee.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Voor corona ging ik zeker elke maand wel een keer naar de kringloop, wel naar verschillende. Ik heb heel veel breinaalden en handwerkboeken dar vandaan. En een tuinstoel voor in de badkamer om in een voetbad met bubbels te zitten of mijn voeten anderszins te verwennen. Ook veel poppen kwamen daar vandaan. Ik breng er ook weer veel naar toe, overbodige huishoudmachientjes, kleren, boeken en prullaria.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben ook een grote fan van de kringloop - maar nu ben ik al een eeuwigheid niet geweest, terwijl ik eigenlijk best zou willen . . .
Wel gaan er nog steeds spullen naar de kringloop . . . dat weer wel.
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik durf ook niet zo best naar de kringloop . Ik denk niet dat het er zo druk zal zijn ,maar naar de kringloop ga je om te struinen ,en ik moet zeggen dat ik momenteel liever niet te lang in winkels verblijf .
Ik maak een boodschappenlijst voor de supermarkt ,pak wat ik nodig heb en wegwezen . Ze worden wel steeds makkelijker in de supermarkt . Vanmorgen zat het draaidopje van de spuitflacon los ,die moest ik eerst vastdraaien .Dan je handen ontsmetten ,dan je kar ontsmetten en de flacon . Ik moest ook nog een stuk papier natmaken voor alle knoppen van de koelkasten omdat ik mijn benzinepomp handschoenen vergeten was. Het aantal besmettingen waren weer gedaald en er worden aardig wat boetes uitgedeeld . |
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
ik zag op mp zo'n ouderwets strijkkussen te koop, daar heb ik op geboden... het deed me denken aan het strijkkussentje wat mijn overleden zus altijd gebruikte (zij was coupeuse) bij mouwkoppen enzo de verkoper ging akkoord met mijn bod en vandaag haalde ik mijn pakketje op maar wat was dat ding zwaar niet te zwaar voor mij maar veel zwaarder dan ik me van dat kussentje herinner of kan voorstellen ik dacht zouden ze de doos hebben gevuld met stenen of zoiets thuis meteen open geritst; nieuwsgierig.....komt er toch een kussen uit! lijkt wel een geplet struisvogelei nou dit krijg ik alleen in de mouw van een olifant! wist niet dat die dingen zo groot bestonden. gelukkig kan ik altijd goed om zulke dingen lachen en hij is mooi om taillering naden open te strijken ofzo....
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien werd deze gebruikt voor hoeden?
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
dat is een goed idee! maar daar istie te groot voor en te plat?
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hij is toch niet plat aan de onderkan t ? Dan zou het een kantkloskussen kunnen zijn .
|
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
dat zou het kunnen zijn!! ik ga er een foto van maken
|
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
volgens mij is het het ei van Columbus 40cm lang en 25cm breed |
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
ben nog even terug gegaan naar de advertentie maar het werd echt aangeboden als strijkkussen en ik denk dat het dat ook is alleen een beetje groter uitgevallen
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien is het een queue de Paris, een extra kontje voor wie niet ruim voorzien was, begin deze eeuw.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Het is geen kantkloskussen .
Het is wel op de zelfde manier en van het zelfde materiaal gemaakt . |
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
er staat nu ook een grote op mp maar een modernere.... |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wel handig voor coupenaden en rondingen van de heupen en taille
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
kopen?
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Als je veel naait en je denkt dat je hem echt gaat gebruiken .
Ik zie in die met de schotseruit meer een pers/strijk kussen dan in die met die harde onderplaat . |
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb mezelf weer een breimachine overgenomen; yeahhhh, jippieie, hoeraaa!! grootse plannen voor kleine mensjes
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
merk & type ?
|
|
Reageer | Pagina 123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |