Trui model 69 |
Reageer |
Autheur | |
Evelien59
Newbie Lid sinds: 24 November 2022 Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24 November 2022 om 18:18 |
Ik heb een vraag over dit patroon, ik moet dit op een rondbreinaald breien, av. tricosteek met diverse kabels. Nou staat er bij de verklaring van de kabels dat ik de heengaande naald av. moet breien en de kabels moet ik recht breien. Er is geen teruggaande naald, aangezien ik rondbrei, in het patroon staat voor de kabel dat ik de teruggaande naald av, moet breien, moet dit recht zijn? Voor een grote kabel moet ik de steken breien zoals ze zich voordoen
|
|
Evelien59
Newbie Lid sinds: 24 November 2022 Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het gaat over een babytrui, alta moda alpaca, model 69, infanti
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14093 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is wel een erg leuk truitje. Het hele truitje is inderdaad averechte tricotsteek met kabeltjes recht gebreid. En inderdaad er zijn geen teruggaande naalden. Ik zie nergens dat er in de kabel een averechte steek is. Ik zou mij aan de zgn heengaande naalden houden, want daar zit natuurlijk het gedeelte waarin je iets moet doen.
Voor de zgn teruggaande naalden de steken breien zoals ze zich voordoen. En dan goed naar het plaatje om het resultaat te vergelijken |
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |