Ben weer terug |
Reageer |
Autheur | |
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 13 Juni 2023 om 09:30 |
Op 2e paasdag ben ik van de trap gevallen .
Ik stapte in het luchtledige en vond mezelf terug onderaan de trap. Resultaat gebroken ribben , 2 gebroken ruggenwervels breuk in mijn bovenarm en een breuk in het ravenbekbotje . Nooit van gehoord . 10 dagen ziekenhuis en toen revalideren , sinds Zaterdag weer thuis . Handwerken zit er voorlopig nog niet in , maar het had veel erger gekund . Gelukkig ben ik ook dol op lezen .. Geniet van de mooie dagen . |
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een verschrikkelijk nieuws Mutti! Wat een pijn moet je hebben gehad. En revalideren is nou ook niet bepaald een ontspannen bezigheid.
Fijn dat je nu weer thuis kunt zijn, ik hoop dat je weer snel voldoende hersteld bent om te kunnen handwerken.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
dat is schrikken
ik wens je veel sterkte en kracht toe om weer daar te komen om weer verder te gaan dat zal nog wat tijd vergen fijn dat je lezen leuk vind nu je niet kunt handwerken
|
|
Liesanne88
Duizendpoot Lid sinds: 23 Juni 2021 Status: Offline Points: 315 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh jeetje, dat moet een hele nare val zijn geweest!
Vooral niet te snel weer dingen willen gaan doen dan kost de genezing alleen maar meer tijd (ervaringsdeskundige). Fijn dat je in ieder geval wel lekker wat boeken kan lezen. Heel veel sterkte met het verdere revalidatie proces en hopelijk knap je snel nog verder op
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
oei dat moet een harde val zijn geweest. En schrikken na alle breuken wat je ervan overgehouden hebt. Hoop dat de genezing wel een beetje gaat, en dat de pijn inmiddels vol te houden is.
Fijn dat je weer in je eigen omgeving bent om verder te herstellen. Heel veel sterkte nog en gezellig dat je er weer bent om mee te lezen.
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeetje Mutti, dat is heel wat! Knap goed op.en bedenk: je hoeft het record opknappen niet te verbeteren.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel sterkte en beterschap. Doe rustig aan!
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank jullie wel voor alle beste wensen en goede raad .
Ik ga mijn best doen . |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel beterschap en sterkte gewenst.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
oei mutti, hebt ge nu nog pijn pijn of is het eerder ongemakkelijke pijn en stram .
Lukt het slapen wat want dat is onontbeerlijk voor een volledig herstel. Blijft wel de vraag : welke snoodaard heeft die trap efkes weggepakt. |
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Met morfine pleisters en paracetamol is het redelijk te doen .
Die trap is de vaste trap naar boven ,maar omdat er voor mijn man een traplift is ,hebben ze de leuning weggehaald , en is hij ook smaller . Ze hebben nu aan de andere kant een hekje gemaakt . Ik heb een antidecubitus matras uit de zorgwinkel te leen , nu gaat het slapen redelijk . Het vervelendste is dat mijn duim steeds uit de kom schiet ,die is nu getapet zodat de pezen kunnen genezen en ik hopelijk weer kan breien Komt wel goed .
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
dat is de spirit : komt wel goed.
dat was dus echtig en techtig letterlijk in het luchtledige stappen. sjaans dat die morfine er ook in pleistervorm is want met paracetamol alleen zou het NIET redelijk te doen zijn. En ik weet zeker dat ge wel een trukske vindt om uw duim te ontlasten en zo terug te kunnen breien. En daarbij het is nu toch te warm om iets te doen. |
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Bep,
Hoe lukt jou altijd weer te zorgen dat het glas half vol is . |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |