Vraag patroon 22 Herenvest Paoel |
Reageer |
Autheur | |
Hermien123
Newbie Lid sinds: 04 Januari 2024 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 Januari 2024 om 08:08 |
Wat is het verschil tussen leeg vierkantje en verticaal streepje. Beiden is toch recht op goede kant en averechts op verkeerde’ kant.
|
|
Hermien123
Post Options
Thanks(0)
|
Toevoeging bij mijn vraag:
Leeg vierkantje = r.st aan de av. kant of r.st aan de goede kant (= av tricotsteek) I = r. steek aan de goede kant of av st aan de av kant - = av st aan de goede kant of re steek aan de av kant
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik denk dat het verkeerd is, vermits er tussen haakjes staat averechte tricotsteek. dus dat leeg vierkantje moet volgens mij averechte steek aan goede kant en rechte steek aan achterkant (verkeerde kant) zijn.
die lege vierkantjes liggen tussen de kabels/tekeningen en bij mijn weten liggen die (bijna) altijd tussen averechte steken om reliëf te creëren. https://www.hobbydoos.nl/maandag/358-breipatroon-vest.asp |
|
Hermien123
Post Options
Thanks(0)
|
Dank. Ik ga het nog even goed bekijken. Misschien is het handig als ik een kopietje maak van een gedeelte van het patroon
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het vergroot op de tablet en dan denk ik ook dat BEP gelijk heeft .
De kabel ligt er bovenop en daarnaast komt een diepte . |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |