Linkshandig boek gezocht |
Reageer |
Autheur | |
zusje65
Newbie Lid sinds: 08 Januari 2024 Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 Januari 2024 om 15:14 |
Mijn buurmeisje gaat binnenkort voor een jaar naar het buitenland. Ze is linkshandig en vroeg of ik haar dat kon leren, maar dat lukt niet echt goed. Nu is mijn vraag, is er een boek, dat kan ze dan meenemen?
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat wil ze leren? Haken, breien?
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
zusje65
Post Options
Thanks(0)
|
Oeps sorry, haken |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een boek over linkshandig haken. Geen idee. Ik meen wel dat er filmpjes op YouTube zijn.
.
|
|
Groetjes, Lida.
|
lidwina
Post Options
Thanks(0)
|
https://www.wolplein.nl/tutorials/linkshandig-haken
Ik zag ook een boek bij Bol.com, maar dat lijkt niet meer verkrijgbaar te zijn |
|
Groetjes, Lida.
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik dacht dat er tegenwoordig wel boeken waren voor linkshandigen .
Misschien in de bieb ,. Ik heb wel een tip een tip . Als ze tegenover je gaat zitten en jij haakt dan moet zij proberen je na te doen wat jij doet . Zo heb mijn Linkshandige leerling toen ik lerares was ooit leren haken . Ik had dat in een lesboek gelezen. Misschien dat het ook met een spiegel werkt Succes |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb nog zitten zoeken .
Wolplein heeft video's om linkshandig te leren haken . Ook geven ze de tip een haakschema in spiegelbeeld te printen . Succes |
|
zusje65
Post Options
Thanks(0)
|
Dank jullie voor de antwoorden.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |