UHSK lint |
Reageer |
Autheur | |
Boris Wesseldijk
Newbie Lid sinds: 02 Juli 2024 Locatie: Utrecht Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 02 Juli 2024 om 13:14 |
Is er iemand die zeven linten voor onze studievereniging UHSK zou kunnen borduren? Voor het borduurwerk krijgt u uiteraard betaald.
Het gaat om zilveren garen over een breedte van 40 cm borduren van een gedetaileerd stadswapen van de stad Utrecht. Neem contact op door 06 41 57 35 40 te bellen. Of mailen naar boriswesseldijk@gmail.com |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ikke niet. En de andere 8000 leden waarschijnlijk ook niet. Want de meesten zijn allang verdwenen van dit forum. Een optie is om te leren borduren en het zelf te doen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Waarom vragen jullie geen offerte aan om het machinaal te laten borduren . ?
Volgens mij zit er in Brabant een zaak die dat doet . Iets van van Dongen . En er zullen er wel meer zijn . Met de hand is dat niet te doen .
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk ook dat dit iets voor ervaren borduursters is. En zoals Mutti zegt ga op zoek naar iemand die het machinaal doet. Bovendien is het met de hand zo goed als onbetaalbaar.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik bedoelde Breda , die borduren ook vlaggen , kleding en nog veel meer
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ga er in ieder geval niet aan beginnen!
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb UHSK opgezocht
Utrechtse Historische Studentenkring. Ik heb ook iets gezien waar dit borduurwerk voor bedoeld zou kunnen zijn. Dit is volgens mij heel erg moeilijk. Vroeger werd zo iets gedaan in zusterkloosters. Ik denk dat je harndwerkende zusters nu niet meer te vinden zijn. Dit moet volgens mij echt machinaal. Succes |
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |