Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Patroon giraffe

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Binky View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Binky Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Patroon giraffe
    Posted: 8 hours 29 minuten geleden om 09:37
Ik ben een giraffe aan het haken. Nu moet ik het binnenoor en buitenoor aan elkaar haken met het volgende patroon.
Haak beide delen rondom samen met 1v, 1v+1l+1v in de lossenboog ingestoken, 2v, wissel kleur 1v, 1v+1l+1v in de lossenboog ingestoken, wissel kleur 2v, 1v+1l+1v in de lossenboog ingestoken, sluit de toer (=12v)

Wat betekend dit? Ik kom er niet zo goed uit.
Back to Top
Liesanne88 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liesanne88 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 6 hours 26 minuten geleden om 11:40
Wat precies snap je niet?

Als ik het zo lees heb je als het goed is in een vorige ronde lossenboogjes gemaakt, ik denk aan het buitenoor?
En als ik het zo lees denk ik dat je het binnenoor als waren op het buitenoor legt en die moet je dan aan elkaar haken. 
Ik beeld me dan in dat je begint met 1 vaste in de eerste  vast van het binnenoor, in het eerste lossenboogje maak je dan 1v, 1l en nog een vaste. Vervolgens weer een vaste in je binnenoor. Zo komen de stukken dan aan elkaar vast te zitten

En dit herhaal je dan met de kleurenwissels.
Het is een beetje moeilijk inschatten hoe het er precies uit ziet zo aan de andere kant van het scherm haha.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.750 seconden.
Lang Yarns