Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenMOEDERDAG

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: MOEDERDAG
    Posted: 10 Mei 2008 om 11:45
IK WIL VANF HIER IEDEREEEN EEN FIJNE MOEDERDAG TOEWENSEN.
LAAT JEZELF LEKKER VERWENNEN,ALS DAT GAAT.
HET WEER WERKT IN IEDER GEVAL GOED MEE.
MIJN OUDSTE HEEFT MIJ AL VERWEND MET EEN LEKKER LUCHTJE VAN GLORIA VAN DER BILT.
EN KWAM NET BINNEN MET EEN KLEINIGHEIDJE;HIJ ZEGT TEGEN MIJ,IK GA U AAN HET HUILEN MAKEN,NOU DAAR IS TEGENWOORDIG NIET VEEL VOOR NODIG,MAAR GOED .
GEEFT HIJ MIJ EEN HEEL KLEIN BOEKJE MET DAARIN ALLEMAAL CITATEN OVER MOEDERS.EN INDERDAAD NA 3 VERSJES ZAT IK TE JANKEN,HOERA FIJNE MOEDERDAG IEDEREEN.

[/IMG] RENATE
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
tammie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2008 om 14:52
leuk hoor dat je verwent bent en wat een lieve zoon heb je. bij dat soort dingen huilt mijn moeder ook dus niks om voor te schamen (nou deed je dat volgens mij toch al niet).
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2008 om 17:16
Laat je maar lekker verwennen,en een traantje kan geen kwaad,beter voor je lijf om het te laten gaan.
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2008 om 17:22

Mijn zoon heeft sinds een poosje verkering en zijn vriendin kwam met een heel mooi boek over stempelen.Vanaf de basisschool heb ik alleen maar ieder jaar een kaart van Jessica (onze oudste dochter) gekregen.

Complete verrassing dus.Ik heb zelf altijd gezegd dat ik er niet aan mee wil doen, moederdag gebeuren. Ze hebben mij altijd zo goed geholpen met van alles en nog wat, dat ik dan ook kinderdag in moet gaan voeren.

Maar Renate ik ben heel blij voor jou hoor, dat je zo verwend bent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Catharina

Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2008 om 19:53

Renate maar ook Catharina

leuk dat jullie zo zijn verwend,

ik zie wel wat er thuis komt mijn oudste in elk geval niet die komt volgende melde ze , mijn zoon komt morgen avond en verder weet ik het niet, ik heb gezegd voel het niet als een verplichting kom alleen als je zelf zegt leuk, zelf hoef ik niet naar huis mijn moeder is 15 jaar geleden overleden even als mijn schoonmoeder.

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2008 om 20:17

mijn oudste is vanmorgen vroeg opgestaan en heeft croissantjes gehaald voor me. Ze dacht dat moederdag vandaag was... lief, hoor...

de jongste heeft een gigantisch groot kunstwerk op school geschilderd, maar ik heb het nog niet gezien..; Zat in een grote plastiek tas van de Albert heyn, en die zak was amper groot genoeg, hihi! Ik zag al wel heeeeeel veel grote klodders verf, dus hopelijk is het ook al droog...

verder doe ik een lekker dagje makkelijl voor mezelf, en eigenlijk vieren e de "echte" moederdag (voor mijn moeder en schoonmoeder) in augustus. maar omdat de kinderen dan vakantie hebben, kan ze niks knutselen, hé...

Back to Top
ab63 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2008 om 21:17

Wij zijn thuis met moederdag.

Moeder en oma beiden overleden.  

Ik krijg alleen van mijn twee nichtjes, samen met hun moeder, altijd met moederdag een kleinigheidje. Ik heb ze helpen opvoeden, dus vinden ze dat heel gewoon.

GROETJES ANGELA
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2008 om 21:26

Met hun trouwdag en voor moeder- en vaderdag hebben mijn broertje en ik hun een overnachting in Preston Palace met zijn 4-en gegeven. Daar gaan we volgende maand heen.

Van mij krijgt ze nog een kleinigheidje. Ze heeft al heel lang rugklachten en kan weinig in het huishouden doen. Ik heb een `bonnenboekje' gemaakt met huishoudelijke klusjes waarmee ze mijn hulp kan inschakelen.

Van ons krijgt ze een ontbijt op bed. Van mijn vader krijgt ze een digitaal fotolijstje sleutelhanger en een high tea voor 2.

Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2008 om 21:40
............ik ben vorige week al verwend ze waren er uit Am-dam en Groningen hier bv. Nina Richi, dagboekjevan de Chinesetentoonstelling die in Assen is met een echt beeldje in de kaft.........................mijn moeder is alweer 23 niet meer onder ons..........................( en ik word niet alleen verwend met moederdag hoor)........   
groetjes geesje
Back to Top
huppel View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2008 om 22:20
Leuk hoor, al die moederdagverhaaltjes. Ik zou wensen, dat ik moeder was, maar dat is niet gelukt. Van mijn man krijg ik morgrn wel ontbijt op bed. Dat heb ik voor hem voriger week met vaderdag ook gedaan. Hier is vaderdag op hemelvaartsdag en gaan de mannen samen iets ondernemen, wat meestal niet verdergaat als een wandeling naar het café.
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2008 om 09:14
HOI HUPPEL.
LIEF DAT JULLIE DAT ZO DOEN,SOMS VERGEET MEN INDERDAAD DAT NIET IEDEREEN KINDEREN HEEFT .
ZELF GA IK NIET NAAR OUDERS/SCHOONOUDERS.
ZE LEVEN NOG WEL.MAAR MIJN OUDERS HEBBEN MIJN MAN NOOIT ECHT WILLEN ACCEPTEREN .NA DE GEBOORTE VAN MIJN JONGSTE KIND LIEP DAT HELEMAAL UIT DE HAND.
IK HEB TOEN GEZEGD DAT IK MET ROB OUD WILDE WORDEN ,WAT ZE OOK ZEIDEN.HET GELUK ZIT HEM NIET IN HET MATERIELE,MAAR IN JE GEVOEL EN HOE JE MET ELKAAR OMGAAT.
EN IK HEB DAN NIET HET MOOISTE VAN HET MOOISTE IN HUIS STAAN,MAAR ER WAS HIER LIEFDE IN OVERVLOED.MIJN SCHOONOUDERS ZIJN AL OUD,EN DAAR HAD ROB ZELF NIET ZO'N GOEDE BAND MEE OMDAT HIJ EIGENLIJK EEN ONGEWENST KIND WAS.DAT IS EEN HEEL LANG VERHAAL,MAAR GOED DAAR KOM IK DUS NU OOK NIET.
HET GAAT OOK NIET OM HET VERWENNEN OF OM IETS TERUG DOEN.IK WORD DOOR HUN ALTIJD VERRAST MET ZOMAAR EEN BLOEMETJE OF IETS LEKKERS,MAAR HET IS WEL LEUK ALS JE OP ZO'N DAG ECHT NIKS HOEFT TE DOEN,HEERLIJK.

RENATE
Back to Top
huppel View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2008 om 09:24

Ik ben wel "poezenmama", en heb geprobeerd, mijn viervoetertjes uit te leggen, wat moederdag betekent. En raad maar wat er vanmorgen is gebeurd. Ferry, mijn liefste grote ex-kater, stond vanmorgen met een muis in zijn bek voor de deur.Als dat geen ware liefde is.

Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2008 om 11:06
GEWELDIG
ZE KUNNEN DAN OOK ECHT ZO KIJKEN HÈ,ZO VAN ALSTUBLIEFT SPECIAAL VOOR JOU.HEERLIJK HOOR DIE HUISDIEREN.
ZE VOELEN ONS OOK GOED AAN,VOORAL BEAN ,MIJN BULLETJE,
ALS IK SOMS OP DE BANK ZIT TE HUILEN[ALWEER ]
DAN KOMT HIJ HEEL VOORZICHTIG NAAST ME ZITTEN EN LEGT ZIJN GROTE KOP OP MIJN SCHOUDERS ALSOF HIJ WIL ZEGGEN,HUIL MAAR IK SNAP HET ALLEMAAL WEL.ZO LIEF.
NOU "POEZENMAMA"NOG EEN HELE PRETTIGE DAG,SCHIJNT BIJ JULLIE OOK DE ZON?

RENATE
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2008 om 11:55

Iedereen een fijne moederdag toegewenst!(ook aan de huisdiermoeders)(dieren zijn net als kinderen maar kunnen alleen niet spreken)

Chrisje was de verf al droog?Of vlogen de klodders rond uw oren?(gluren naar het zakje om toch al een glimp op te vangen,geduld is ook niet één van uw schoonste kanten,hé?)Best dat Hema voet bij stuk hield!hahaha!!!!

Ik heb vanmorgen geen muizen voor ontbijt gekregen.Maar wel?...

Het nieuwe geurtje van Georgio Armani(Armani code)met douchecreme en bodymilk.(heb ze de laatste tijd veel hints gegeven)!

Zal die toch wel diep in kast opbergen(lees...verbergen)want toverbloemenprinses zit zo graag aan mijn fleskes.Dan komt ze in een overheerlijke walm (na bad)de kamer binnen en weet ik niet of ik moet blij zijn of huilen!

M'n dochtertje hebben kaarten gemaakt en gevuld met dichterlijke vrijheid!Wat moet een mens nog meer hebben?Wetende dat we morgen nog niet moeten gaan werken?Iedereen een fijn weekend toegewenst!X...Perle

Back to Top
huppel View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2008 om 13:16
Ik realiseer me nu, dat Ferry op moederdag 2004 geboren is. Het is dus echt een moederdag(ex)kater.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2008 om 13:47
Huppel, ik voel me ook de moeder van mijn cavia en twee jongste katers, die 7 en 3 zijn. De oudste van 16, die aan zijn 9e leven toe is, is mijn oude vriendje. Het is bij ons altijd traditie geweest, dat de dieren een klein kadootje gaven op verjaardagen en vader- en moederdag, dat lag dan op de caviakooi, waar 's morgens ook meestal een kat op ligt. Vandaag stond er een vaas witte rozen naast de kooi en erop lagen een cd van Wibi Soerhadi en een ketting en armband van bruin hout.

Mijn ouders en schoonouders zijn lang geleden gestorven en onze zoon en dochter willen ons al meer dan een jaar niet meer zien, dus we zijn vrij om onze feestdagen zelf in te vullen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2008 om 14:36
wij gaan vanavond eten bij onze zoon en schoondochter,Moederdag is geen verplichting hier,net zo leuk als ze op andere dagen komen,wij waren vroeger de hele dag op pad,had zelf niets aan moederdag,en eigenlijk is het leukste als kinderen iets op school maken.Mijn ouders leven niet meer en schoonmama heeft gisteren een bezoekje gehad.
Back to Top
Ticia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2008 om 19:44

Heey allemaal,

Ik hoop dat iedereen nu terugkijkt op een fijne moederdag.

Met wie en op welke manier dan ook.

En genieten van de laatste vrije dag, en van het mooie weer.

Ik ga nu weer lekker buiten zitten

Groetjes Mij Patricia. 

Back to Top
T Looman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2008 om 20:26

voor iedereen nog een fijne dag en morgen nog een heerlijke vrije dag

groetjes Thea
Back to Top
huppel View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2008 om 21:32

Mijn moeder woont bijna 700 km bij mij vandaan en viert de moederdag bij een van mijn broers en zussen. Mijn schoonouders wonen hierdichtbij, maar zijn op vakantie. Dus vandaag heerlijk genoten van het nietsdoen en het mooie weer.

Nadat Ferry vanmorgen met een muis voor de deur stond, wilde Huppel ook niet achterblijven en heeft uren voor de kanariekooi van de buren gezeten. Uiteindelijk kwam ze met lege bek naar huis.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.703 seconden.
Lang Yarns