Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

poppenhuis

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Loes View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: poppenhuis
    Posted: 12 Juni 2008 om 19:40

Hallo allemaal,

Begin september word ik voor het eerst oma en opa zou graag een houten poppenhuis willen maken.

Heeft iemand misschien nog een bouwtekening van een poppenhuis. 

Groetjes Loes

groetjes Loes
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2008 om 20:48
Nee, heb ik niet, maar alvast veel geluk gewenst voor opa en oma. Kijk eens in de bibliotheek, misschien hebben ze er daar boeken over. Heb je geen lenerskaart, dan kun je in de leeszaal aantekeningen maken of de bouwtekening namaken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2008 om 22:16

ik moet wel eentje ergens hebben maar waar, dus dit wordt zoeken. ik beloof je niks, maar ga wel zoeken in de hoop dat ik hem vindt

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2008 om 07:58
Bij Karweipost,storkstraat 5 ,in veenendaal hebben ze heel veel poppenhuizen,om te maken.
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2008 om 14:07

Hallo Loes

ik heb wat gevonden, dus heb je belang mail je email adres even, dan stuur ik eerst even een plaatje van het geheel, vindt je het dan wat dan stuur ik je ook de rest, het is helemaal compleet met meubels en poppetjes, en garage, hij is ook nog eens inklapbaar en hij kan overal mee naar toe

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Ellen87 View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ellen87 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2008 om 14:57

Mijn ouders hebben ook ooit een prachtig houten poppenhuis voor me gemaakt, maar ik denk niet dat hij daar (nog) plannen van heeft. Het was toen ook een eigen ontwerp.

Veel succes ermee in ieder geval en alvast proficiat!

Back to Top
Loes View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2008 om 20:00

Hallo Magtelt, Tineke, Corry R, Ellen87,

Bedankt voor jullie bruikbare tips en reacties.

Ik heb op Karweipost gekeken, ga binnenkort naar de bieb en Tineke, misschien kom ik er nog op terug.

Groetjes Loes

groetjes Loes
Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amandel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2008 om 11:24
http://www.tomaatnet.nl/~vrijeopvoeding/images/poppenhuis.gi f is niet erg duidelijk , maar misschien heb je er wat aan, groetjes irene
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amandel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2008 om 11:30

http://www.qkai.com/henk/pagina/poppenhuis.html hier nog 1.

onderaan de site kan je hem downloaden. is misschien ook een idee.

Verder staan er op marktplaats ook wel bouwtekeningen soms aangeboden.

groetjes irene.

Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
EllyM. View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer EllyM. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2008 om 11:33

Gefeliciteerd met het aanstaande grootouder tijdperk,

liefs Oma Elly

Back to Top
Roos39 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Roos39 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2008 om 18:03
Hallo,

Bouwtekening heb ik niet. Soms staan er ook bouwtekeningen bij gamma of praxis.nl maar of dit erbij staat????

Wel heb ik een leuke aanvulling. Vandaag was er inrichtingsmeubeltjes bij de Liddl. Een heuse woonkamer met kamerkasten enz/ en een badkamerinrichting. € 6,99

Rosemarie
Back to Top
*nina* View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *nina* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2008 om 22:07

Ik ga eens even voor je kijken want ik heb er wel een.

*Nina*
Back to Top
liek View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer liek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2008 om 22:13

Wat een geweldig leuk idee zeg........

wil er ook eens een maken voor mijn dochter , maar dan een slag groter voor de barbies.....

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2008 om 09:02
Dat wordt een familiestuk. Mijn vader had ooit een poppenhuis met elektra (oude trafo van zijn trein) en stromend water (badkuipje met echte kraan) voor ons gemaakt. Er zat een bel aan en we hadden lampjes. En mijn man had voor onze zoon een pakhuis gemaakt met een hijsmechaniek van de meccano.

wat rozengeur.
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2008 om 09:25
Originally posted by liek liek wrote:

Wat een geweldig leuk idee zeg........

wil er ook eens een maken voor mijn dochter , maar dan een slag groter voor de barbies.....

die hebben ze ook bij karweipost, ik had er een, maar uitgeleend en niet meer teruggekregen

WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2008 om 10:18

je hebt email tenminste een pb

groetjes Corrie

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2008 om 12:52
Vandaag even naar de stad gezwommen, zag ik bij De Slegte voor € 4,99 een boekje Kleurrijke poppenhuizen om mee te spelen, er staat een poppenhuis, een boomhut en een sleurhut in.

wat rozengeur.
Back to Top
Arjen View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Arjen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2011 om 15:53
Hallo,

Ik ben vader van een meid van 4 en wil ook graag een poppenhuis maken. Kan iemand mij van een mooie bouwtekening voorzien van z'n speelhuis.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.305 seconden.
Lang Yarns