SnB Amersfoort zoekt leden! |
Reageer |
Autheur | |
fleurtje_eliza
Newbie Lid sinds: 10 Februari 2007 Status: Offline Points: 12 |
Onderwerp: SnB Amersfoort zoekt leden! Posted: 10 Februari 2007 om 11:53 |
Hello ladies,
Afgelopen woensdagavond was er weer de tweewekelijkse bijeenkomst van Stitch n Bitch Amersfoort in een kroeg aan de Hof met goede koffie en lekkere biertjes van de tap. En er waren nog stoelen vrij, dus: wie zit het zitten om deze breiclub te komen versterken? Zelf ben ik een echte breimiep... al kan ik nog geen kabel breien, toch doe ik het veel en vaak! Daarentegen zijn er ook meer 'gevorderde' breifanatici. Deze zijn altijd gewillig om je een handje te helpen. Het zou leuk zijn om weer eens wat nieuwe mensen te kunnen begroeten. Kom jij aanschuiven met je breipennen onder je arm? Aanmelden kan op: groups.yahoo.com/group/SnBAmersfoort/ Drink jij over twee weken een glaasje mee? Groeten, Fleur |
|
Ratlover
Hobbywonder Lid sinds: 27 Juni 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 805 |
Posted: 10 Februari 2007 om 17:40 |
helaas, dat is een beetje te ver weg
|
|
winnes
Duizendpoot Lid sinds: 30 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 373 |
Posted: 10 Februari 2007 om 19:28 |
supper leuk idee maar veels te ver weg....................winnes |
|
winnes
|
|
Breimuis
Hobbyguru Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
Posted: 11 Februari 2007 om 00:37 |
Ook voor mij veel te ver weg. Ik zie me al van Limburg naar Amersfoort rijden voor een avondje breien met een kopje koffie. Maar het lijkt me wel een leuk idee. |
|
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG |
|
catharina
Hobbyguru Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
Posted: 11 Februari 2007 om 22:40 |
Voor mij ook even te ver rijden,lijkt me wel reuze gezellig.
|
|
Groetjes Catharina
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |