Paard met hoed |
Reageer | Pagina 123> |
Autheur | ||||
hobbydoos
Admin Group Lid sinds: 09 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1047 |
Onderwerp: Paard met hoed Posted: 05 Maart 2006 om 20:56 |
|||
Dit guitige paard met hoed bestaat uit vasten. Je hoeft alleen te kunnen te meerderen en minderen dan kun je hem al maken. http://www.hobbydoos.nl/haken/paard.asp
|
||||
hobbydoos
Admin Group Lid sinds: 09 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1047 |
Posted: 04 Mei 2006 om 15:17 | |||
Groeten van sandy roorda |
||||
hobbydoos
Posted: 04 Mei 2006 om 15:25 | |||
Groetjes!
Kim. (Botticelligrrrl op het forum)
|
||||
hobbydoos
Posted: 30 Juli 2006 om 16:13 | |||
Hoi Renske, ik ben eindelijk toegekomen aan het maken van een van je patronen. Hierbij een foto van het resultaat. Een opmerking over het -verder prima te volgen- patroon: bij het hoedje klopt het in toer 10 niet helemaal. Groetjes Nieke |
||||
hobbydoos
Posted: 30 Juli 2006 om 16:15 | |||
Hallo Nieke, Wat een guitig paard. Bedankt voor je reactie op het patroon, nu je het zo weer leest is die regel wel erg ingewikkeld. Omschrijving is inmiddels aangepast. Groetjes, Renske |
||||
Botticelligrrrl
Duizendpoot Lid sinds: 27 April 2006 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 292 |
Posted: 02 Augustus 2006 om 16:05 | |||
Ha Nieke, wat is je paardje leuk!! Echt funky hé!! Tof! Groetjes, Kim. |
||||
hobbydoos
Posted: 23 Oktober 2006 om 07:09 | |||
Hoi Renske, Ik wil je toch even laten weten dat ondanks dat ik absoluut geen haakervaring had( inmiddels wel..!) Ik zo'n heel leuk paardje heb kunnen haken, het ging niet vanzelf, enkele malen mijn werkje uit moeten halen...vooral het lijfje, dan had het weer een boggel in de nek etc. Na heel geconcentreerd te werken en alle technieken opgezocht te hebben is het me toch uiteindelijk gelukt!! Mijn dochter is helemaal weg van paarden en dus vond ik dit wel een leuke uitdaging! Ik heb helaas geen digitale camera dus kan ik je het resultaat niet laten zien, maar neem maar van me aan dat hij heel leuk geworden is! Mijn volgende uitdaging is de HOND, die wil ik voor mijn andere dochter maken..... Ik vind dus vooral de knuffels een erg leuk onderdeel van jouw site. Bedankt bij deze voor al die leuke patronen, ik beleef er veel plezier aan. ( en zweet en tranen... haha.)
Groetjes, Fleur van de Sande |
||||
jolanda geurtz
Groupie Lid sinds: 27 September 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 63 |
Posted: 01 November 2006 om 19:07 | |||
wat een leuke paarden allemaal
|
||||
corine
Hobbyguru Lid sinds: 12 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3518 |
Posted: 01 November 2006 om 19:30 | |||
Deze staan tenminste droogbij ons hier in friesland staan er paarden in het water die gered moeten worden door militairen Corine. |
||||
|
||||
betty
Duizendpoot Lid sinds: 03 Januari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 235 |
Posted: 04 November 2006 om 12:19 | |||
ja dat is toch ook wat met die paarden zeg!
dat moet toch maar eens goed uitgezocht worden. maar ze zullen elkaar wel weer de schuld geven en ondertussen zijn die paarden de dupe! |
||||
betty van graas
|
||||
Edith
Hobbyguru Lid sinds: 19 Juni 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1096 |
Posted: 04 November 2006 om 17:26 | |||
Gelukkig zijn de hier afgebeelde prachtige paardjes allemaal liefdevol opgevangen.
|
||||
Botticelligrrrl
Duizendpoot Lid sinds: 27 April 2006 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 292 |
Posted: 05 November 2006 om 11:01 | |||
Oei, arme paarden daar in Friesland!! Daar breekt mijn hart voor dieren...
|
||||
corine
Hobbyguru Lid sinds: 12 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3518 |
Posted: 05 November 2006 om 13:51 | |||
Ze zijn gelukkig gered en staan weer hoog en droog Corine |
||||
|
||||
hobbydoos
Posted: 21 Februari 2007 om 10:03 | |||
Hai renske
Hierbij nog een foto van mijn dochter met paardje.
Hartelijke groeten marlie
|
||||
hobbydoos
Posted: 21 Februari 2007 om 10:30 | |||
Hallo
Ik heb een paar maand geleden het patroon paard met hoed gevraagd. Het is sinds gisteren af, en ondanks de fouten die er inzitten, ben ik er heel trots op! Het is mijn eerste haakervaring.
Bij deze mail stuur ik u de gevraagde foto (het is een grazend paard met petje geworden ipv rechtop staand paard met hoed, ik denk dat ik te los gehaakt heb).
Het is heel tof dat we de haakpatronen zo op uw site kunnen vinden! Ik maak er zeker nog gebruik van!
Met vriendelijke groet
Chloé Van Eecke (België) |
||||
catharina
Hobbyguru Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
Posted: 21 Februari 2007 om 16:38 | |||
Zo is het Renske,het is heel tof!!!!!!
|
||||
Groetjes Catharina
|
||||
Botticelligrrrl
Posted: 23 Februari 2007 om 12:21 | |||
Goed gedaan hoor Chloé, voor mij was het ook één van mijn eerste projectjes en ik vond het niet zo simpel! Dus Groetjes, Kim. |
||||
winnes
Duizendpoot Lid sinds: 30 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 373 |
Posted: 24 Februari 2007 om 08:03 | |||
ze zijn wel schattig hoor!!winnes
|
||||
winnes
|
||||
hobbydoos
Posted: 07 April 2007 om 09:34 | |||
Hallo Renske,
Hier is eindelijk iets van mij...Dit is het paardje van jou patroon. Ik heb het gemaakt voor het dochtertje van mijn vriendin die er erg blij mee was. Aangezien ik geen digitale camera heb, heeft ze voor mij foto's gemaakt en opgestuurd.
Ik wilde je vragen of je ze voor mij op het hobby doos forum wilde plaatsen.
Alvast reuze bedankt en de hartelijke groeten, Winny Kroon (winnes)
|
||||
hobbydoos
Posted: 01 Juni 2007 om 20:24 | |||
Reageer | Pagina 123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |