|
Reageer ![]() |
Autheur | |
EllyM. ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Status: Offline Points: 31 |
![]() Posted: 30 Augustus 2008 om 16:19 |
Ik ben voor mijn kleinzoon van 3 jaar een jasje aan het naaien maar nu wil ik er graag een pet bij maken.Heeft iemand een patroon van een genaaide jongenspet voor mij??
Liefs Elly |
|
![]() |
|
catharina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
![]() |
Nee, sorrie kan ik je niet aan helpen.Misschien in een naaiblad van Blizz Kids? Of heet dat nou Bizz Kids.
|
|
Groetjes Catharina
![]() |
|
![]() |
|
ab63 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Oktober 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3217 |
![]() |
sorry, kan je ook niet helpen
|
|
GROETJES ANGELA
|
|
![]() |
|
![]() |
Nee,er staat geen pettenpatroon in Bizzkids en ook niet in de Knippie,maar bedankt voor jullie reactie.Wie weet is er toch iemand op het forum die dit heeft liggen.Ik zou er erg blij mee zijn,
liefs Elly |
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
![]() |
Sorry kan je niet helpen
|
|
![]() |
|
![]() |
Jammer,Conny,maar ik geloof dat er vast wel iemand is die mij kan helpen,
liefs Elly |
|
![]() |
|
MaaikeA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
![]() |
Kijk bij http://www.wildginger.com/products/wildthings.htm, daar kan je een gratis programma downloaden volgens mij zijn daar ook petten tussen, verder tassen, hoeden, schorten kortom veel patronen die je zelf in de goede maat kan zetten. Maaike(A) |
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
![]() |
Zo'n Pietje Bel/Kruimeltje/Kees de Jongen-pet zou je zelf kunnen ontwerpen. Als de band maar goed om zijn hoofd past. 6 of 8 afgeronde driehoeken en een klep. De basis van de driehoeken worden aan de hoofdband genaaid, nadat je de rondere zijden tot de punt aan elkaar hebt genaaid. Blijft er een gaatje, dan kun je een knoop met de stof overtrekken en het daarme dichten.
Eerst uitproberen met een oude lap. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
![]() |
Dank je wel,dat ga ik snel proberen.Als het gelukt is ,zet ik een foto van Arthur met zijn pet,
liefs Elly |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |