|
Reageer ![]() |
Autheur | |
Zilver ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 12 September 2008 Status: Offline Points: 3 |
![]() Posted: 12 September 2008 om 09:00 |
Hallo,
Wie weet hoeveel bollen Eskimo-garen van Drops ik nodig heb om een dekentje te breien van 80 x 80 cm in tricot- en ribbelsteek? Alvast bedankt voor de info! Zilver |
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() |
http://www.garnstudio.com/index_lang.php Hier staan veel patronen,ook van eskimo,misschien kan je aan de hand van een patroon een beetje inschatten wat je nodig hebt. |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
![]() |
ik heb net even voor je bij de meebreideken van wolhemel gekeken en zij gaan uit van 104x74 cm deken en dan heb je 13 bollen nodig. en als ik het dan goed uitgerekend heb dan zou je ong. 10 bollen nodig hebben. ik hoop dat je hier wat ,mee kunt. gr esther |
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() |
Slim,daar had ik even niet aan gedacht.
|
|
![]() |
|
Zilver ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 12 September 2008 Status: Offline Points: 3 |
![]() |
Ik heb inmiddels gebeld met Finlandia in Bergen. Zij verkopen Drops-garen en hebben het voor me nagerekend. Ze adviseerden me om voor een babydeken Karisma te gebruiken in plaats van Eskimo en dan ca. 10 bollen te nemen. Bedankt allemaal voor het meedenken!
Zilver |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
![]() |
nu dus even spannend omdat je moet wachten op de zending. maar succes ermee en laat even zien hoe hij geworden is. gr esther |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |