Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

helaas.....

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: helaas.....
    Posted: 23 Februari 2011 om 12:31

Ik heb besloten vanaf dit jaar geen kerstmarkt meer te doen. Ik heb het er zelf moeilijk mee, maar het is nu eenmaal een knoop dit om moet... De voorbereiding, de verkoopdagen zelf en alle opvang thuis vragen te veel van me. Fysiek trek ik dat niet met mijn nek en pols die af en toe op spelen...

Ik doe nog wel handwerk, maar niet meer op zulke grote schaal. de werkjes die ik maak gaan naar Marianne, de verantwoordelijke van het tehuis en zij heeft af en toe een markt. zij wil ze wel voor me verkopen, dus dan komt er toch nog wat extra voor de meisjes binnen...

Ik wil graag iedereen bedanken die -zelfs al meerdere jaren!- heeft meegeholpen het kraam te vullen! Ik ben er steeds erg blij mee geweest, en het was ook dankzij jullie erg leuk om te doen allemaal.

veel groetjes, chrisje

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2011 om 13:26
Chrisje, ik heb het met alle plezier gedaan. Ik kan me voorstellen, dat er teveel tijd en energie in gaat zitten. Ik heb het adres van Marianne, dus ik kan haar ook werkjes sturen. Mogen het ook grote zijn, omslagdoek ofzo? Of kunnen die niet in de vitrine?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2011 om 13:55

Jammer,maar ik wist het al,en ik heb het graag gedaan.

Het was leuk,en heeft veel geld opgebracht,maar gezondheid,gaat nu eenmaal voor.

Ik probeer mijn spullen wel elders te slijten.

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2011 om 15:10
wat knap van je dat je voor je zelf nu de knoop hebt kunnen
doorhakken.
altijd moeilijk als je iets wat je graag doet moet opgeven
omdat het niet meer gaat.
maar ik neem mijn petje voor je af hoor.
doe het rustig aan.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2011 om 16:31

bedankt voor jullie steun!

magtelt, ik denk dat "grotere" dingen ook wel mogen, maar misschien even een mailtje naar marianne sturen en het haar vragen? Ik weet dt ze nog ergens een markt heeft af en toe.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2011 om 17:46
Okidokie.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns