helaas..... |
Reageer ![]() |
Autheur | |
chrisje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 23 Februari 2011 om 12:31 |
Ik heb besloten vanaf dit jaar geen kerstmarkt meer te doen. Ik heb het er zelf moeilijk mee, maar het is nu eenmaal een knoop dit om moet... De voorbereiding, de verkoopdagen zelf en alle opvang thuis vragen te veel van me. Fysiek trek ik dat niet met mijn nek en pols die af en toe op spelen... Ik doe nog wel handwerk, maar niet meer op zulke grote schaal. de werkjes die ik maak gaan naar Marianne, de verantwoordelijke van het tehuis en zij heeft af en toe een markt. zij wil ze wel voor me verkopen, dus dan komt er toch nog wat extra voor de meisjes binnen... Ik wil graag iedereen bedanken die -zelfs al meerdere jaren!- heeft meegeholpen het kraam te vullen! Ik ben er steeds erg blij mee geweest, en het was ook dankzij jullie erg leuk om te doen allemaal. veel groetjes, chrisje |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23727 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Chrisje, ik heb het met alle plezier gedaan. Ik kan me voorstellen, dat er teveel tijd en energie in gaat zitten. Ik heb het adres van Marianne, dus ik kan haar ook werkjes sturen. Mogen het ook grote zijn, omslagdoek ofzo? Of kunnen die niet in de vitrine?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
Jammer,maar ik wist het al,en ik heb het graag gedaan. Het was leuk,en heeft veel geld opgebracht,maar gezondheid,gaat nu eenmaal voor. Ik probeer mijn spullen wel elders te slijten. |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
wat knap van je dat je voor je zelf nu de knoop hebt kunnen
doorhakken. altijd moeilijk als je iets wat je graag doet moet opgeven omdat het niet meer gaat. maar ik neem mijn petje voor je af hoor. doe het rustig aan. |
|
![]() |
|
![]() |
|
chrisje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
bedankt voor jullie steun!
magtelt, ik denk dat "grotere" dingen ook wel mogen, maar misschien even een mailtje naar marianne sturen en het haar vragen? Ik weet dt ze nog ergens een markt heeft af en toe. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23727 |
Okidokie.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |