Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

vreemd berichtje

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: vreemd berichtje
    Posted: 10 April 2011 om 20:07

ik ontving via de gewone mail een verzoekje om patroontjes, waarom geen reactie in het betreffende topic, heb teruggemaild dat ik haar niet ken en dat ze maar een pm moet sturen, moest eerst es opzoeken waar dat topic stond, misschien is het wel een bekend iemand van het forum, dan sorry

SarahBellinkx aan mij
details weergeven 12:06 (7 uren geleden)

Hallo l.wijsbroek,

De volgende E-mail werd verzonden door SarahBellinkx van je account op Forum - Hobbydoos.nl.

Als deze mail een spam is of ontoelaatbaar, gelieve de administrator te contacteren op: -

forum@hobbydoos.nl

Voeg deze mail en de volgende toe: - BBS=Forum - Hobbydoos.nl;ID=4313;USR= SarahBellinkx;

Hou er rekening mee dat het antwoordadres van deze mail aangepast is aan SarahBellinkx.

Bericht verzonden.: -
------------------------------------------------------------ ---------------------------

Hallo daar,

ik las je berichtje over de ariadne met de dassenbreiplank, en daar ik van plan ben er van de week zelf eentje te maken, ben ik erg geinteresseerd. Zou je me aub het patroontje willen mailen?

Lieve groetjes

Sarah

lydia wijsbroek
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2011 om 20:13

wat een raar mailtje is dat.

die heb ik nog nooit ontvangen.

ik ken haar zo ook niet.

Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2011 om 20:50
er is een bericht te vinden van SarahBellinkx in koffiecorner
bij het topic haaknaalden

groetjes INgeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2011 om 22:30
heb helaas niet alle topics doorgelezen, vond het alleen een vreemd mailtje
lydia wijsbroek
Back to Top
momopoyolo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer momopoyolo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2011 om 03:45
Misschien niet zo'n handige manier van communiceren?
Groetjes van Ric,

http://riccreaties.wordpress.com/
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2011 om 09:34
beetje vreemd
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2011 om 10:40
is en blijft wel vreemd
maar ik wou er enkel even op wijzen dat er wel een mailtje was.
ik heb ook soms problemen met iets terug vinden
wel raar dat die mevrouw nog niet zelf heeft gereageerd.
zou misschien indien het kan wel handig zijn mochte er een manier zijn
om ekel als lid aan alle mails en topics te kunnen deelnemen
groetjes
IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
marlene View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marlene Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2011 om 11:11

ik krijg ook wel eens van dit soort verzoekjes, niet van dit lid, maar van anderen.

Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2011 om 12:26
ik ook, vaak mensen met 1 bericht op het forum.
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2011 om 13:01
ik ook weleens, en dan vaak mensen die een keer ergens hebben gereageerd, geen respons kregen en het dan maar via de mail doen aan iemand die het patroon wel heeft ontvangen...............
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2011 om 13:19
Originally posted by smimske smimske wrote:

ik ook weleens, en dan vaak mensen die een keer ergens hebben gereageerd, geen respons kregen en het dan maar via de mail doen aan iemand die het patroon wel heeft ontvangen...............

Dat herken ik ook
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2011 om 10:29
Dit is een vreemd berichtje ik heb zo nog niets ontvangen
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2011 om 13:02
Goh, ik heb dan zo'n rare knop op de PC, staat DELETE op. Geen idee wat dat voor staat, maar 1, 2 hupakee in ene is dat bericht foetsie 
Ik heb mijn neus te vaak gestoten met "nieuwelingen", stuur je wat op krijg nog niet eens een dankjewel...
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2011 om 13:18
zou dat dan dezelfde knop zijn als "verwijder"?
Back to Top
Lmarina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lmarina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2011 om 13:46
Wees altijd voorzichtig met vreemde berichten, als je het niet vertrouwt altijd meteen verwijderen.
Groetjes Lmarina
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2011 om 16:47
tis niet vreemd....gewoon erg brutaal!!!
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2011 om 16:55
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Goh, ik heb dan zo'n rare knop op de PC, staat DELETE op. Geen idee wat dat voor staat, maar 1, 2 hupakee in ene is dat bericht foetsie 
Ik heb mijn neus te vaak gestoten met "nieuwelingen", stuur je wat op krijg nog niet eens een dankjewel...

Ja precies, 'k heb nu ook weer prive een verzoekje , maar hier op het forum heeft die persoon nog nooit een reactie gegeven, zichzelf niet eens voorgesteld, ik snap daar helemaal niets van.
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2011 om 16:58
hahaha...die zullen hetzelfde denken als jouw spreuk...beter fout geprobeerd dan. Maar zonder gein,ik vind het dus gewoon ronduit HONDSBRUTAAL en mocht je geen "delete"knop hebben, met "verwijderen"bereik je hetzelfde effekt en daaaaaaaaaaaag hoor!! Ja,toch!!!
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2011 om 21:33
Originally posted by smimske smimske wrote:

hahaha...die zullen hetzelfde denken als jouw spreuk...beter fout geprobeerd dan. Maar zonder gein,ik vind het dus gewoon ronduit HONDSBRUTAAL en mocht je geen "delete"knop hebben, met "verwijderen"bereik je hetzelfde effekt en daaaaaaaaaaaag hoor!! Ja,toch!!!

Gelukkig heb ik de knop ook
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
mafke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mafke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2011 om 22:40
ook ik kreeg laatst rechtstreeks zo'n berichtje/verzoekje.
heb aan dit verzoek wel voldaan maar vond het toch een beetje raar...
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns