gehaakt peuterjurkje |
Reageer ![]() |
Autheur | |
hhoekstra ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 274 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02 Maart 2012 om 19:54 |
Wie heeft voor mij het patroon van een gehaakt jurkje met een ronde pas? Ik
weet vrij zeker dat deze vraag al eens gesteld is en dat er ook mooie jurkjes getoond zijn maar ik kan het patroon niet vinden. Het mag ook best de verwijzing naar een kooppatroon zijn, want ik heb al mijn eigen boeken al doorgebladerd. Daarmee heb ik wel 10 andere, nog te produceren, projecten gevonden maar helaas niet het door mijn schoondochter gewenste jurkje. |
|
Hanny
|
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
je zou eens op garnstudio kunnen kijken. misschien zit daar wat tussen. |
|
![]() |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
ik zag vandaag bij de bruna een boekje weet niet meer hoe het heet grrr daar stond een leuk rokje in maar ook een tuniekje en een jurkje |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23710 |
Ik wil je best kinderhaakpatronen sturen, dan mag je zelf kijken of er iets bij zit. Ze komen uit allerhande breibladen, waar telkens maar één haakpatroon in zat.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
hhoekstra ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 274 |
Graag Magtelt. Dank je wel.
|
|
Hanny
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23710 |
Eh ja ik wil wel, maar hoe moet dat zonder e-mailadres? Je kunt het in je profiel zetten bij msn messenger of mij een mail sturen, dan heb ik je adres. Geen PM anders raakt mijn inbox te gauw vol.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
Magtelt, zou je mij de patroontjes ook willen mailen? Of Hanny misschien, als het gelukt is met het mailen?
|
|
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
|
|
![]() |
|
Naemi, jij hebt alles wat ik voor baby en kind aan haakpatronen heb, ontvangen. Nu kan jij ze doorgeven, ik heb zo genoeg van het gezeur om mailadresssen, ik zet het e-mailen aan mij over dit topic af.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
Prima hoor Magtelt, ik zal ze weer doorsturen aan andere belangstellenden. Je bent een engel, zoveel moeite als je voor ons doet om al je moois te delen! Dank je wel!
![]() |
|
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
|
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
op deze site veel engelse, zeer mooie (haak) patroontjes van (kant achtige) peuterjurkjes met een ronde pas. Je kan je inloggen met oa je google account.
Hanny ik hoop dat je engels kunt lezen; bij het turkooise jurkje staan een heleboel foto's, over hoe en wat, erbij. http://knits4kids.com/archives/7556 sorry, kan hier geen directe link (foto's) meer plaatsen, sinds ik mozilla gebruik. |
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |