Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat kan ik nog verbeteren?

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wat kan ik nog verbeteren?
    Posted: 26 Maart 2012 om 10:24
Ben aan 't proberen een Miss Piggy te maken maar vind zelf dat er persies iets niet juist is, ze lijkt volgens mij nog teveel op een varkentje en te weinig op Miss Piggy.
Mag ik aan jullie vragen om eens jullie mening te geven?
Welke verbeteringen kan ik nog aanbrengen? Ben ik iets vergeten? Passen die oogjes wel?
 (Op de foto is ze nog niet aan elkaar genaaid, maar toch krijg je al een gevoel hoe ze er zou uitzien.
Ze staat hier: http://amigurumibug.blogspot.com/2012/03/wip-piggy.html
Dank U voor jullie commentaar, geen probleem als 't negatief is hoor, daar leer ik ook van.
Viviane
Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 10:32
Ik weet niet of het iets is hoor. Maar je hebt knuffels volgens mij van DC. Waar de dieren van de wokkel manen en haren hebben. Is dat misschien een idee voor meer Glamour?
Bedenk ook maar wat hoor. 
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 10:33
Misschien wat borstjes ,
En het haar in de krul
Misschien nog wat rouge op haar wangen, of kleine bolletjes haken en die erop.

En misschien de ogen haken, ze zijn bij de echte niet ion de hoogte ovaal, maar in de breedte .
En dan meteen dat rosé oogschaduw mee haken

Het is. Absoluut geen commentaartje hoor
Ik zou het zelf niet kunnenniets ontwerpen maar ik zie daar als ik er een plaatje bij pak het verschil in.

Een een mooie harige stola voor om haar nek.
Uitbundiger.ze is nog weinig diva

Maar mijn complimenten.

Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 10:34
Nou ik vind d'r zo gek nog niet hoor! 
Ik vind die oogjes goed passen, geeft wel het effect wat je hebben moet wat mij betreft. 
Zo'n glitter ketting zal het goed doen ... heb je niet een oude pop ofzo voor mooi glazend krullend haar?
Groetjes, Saskia
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 10:36
Hi Mayolijn, begrijp niet goed wat je bedoelt, is er ergens een foto te vinden van zo'n knufflel?

Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 10:37
Chantal, dat is nu net wat ik bedoel , ze is te weinig diva. Glamour dat heeft ze nodig hé
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 10:51
Ja ze is nog te braaf
Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 10:59
http://www.etsy.com/listing/62269140/amigurumi-pattern-crochet-heather-the
Heather the pony die heeft van dat krul haar. 
Mijn idee was inderdaad ook dat ze iets meer glamour nodig had. Verder is het een schatje!
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 11:08
ik vind haar al echt beginnen te lijken.
Als je straks de mond erop genaaid hebt zou je met rouge de lippen wat aan kunnen zetten zodat het lijkt of ze lichte lippenstift op heeft.
eventueel zou je haar een gehaakte zonnebril van glitterwol kunnen geven en die in de haren steken als een haarband.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 11:16
Ze kan misschien nog wel hakken gebruiken ??? Big smile
Dezelfde armband als halsketting?
Tas??
Verder is ze heel leuk. Wink
Marlies
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 12:14
Originally posted by MariaLA MariaLA wrote:

Ze kan misschien nog wel hakken gebruiken ??? Big smile
Dezelfde armband als halsketting?
Tas??
Verder is ze heel leuk. Wink
Marlies
Zo zo ik het ook doen en grote borsten
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 12:18
Hier staat een foto van een gebreide versie.
Ik denk dat de ogen en het haar het 'm doen. Die maken haar meer een diva, dan een meisje Wink
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 13:28
Dank jullie voor jullie tips, sorry dat ik zo laat antwoord, mijn internet werkt momenteel niet zo goed, morgen komt men kijken van de firma, storingen op de lijn zeggen ze, en die flipt aan en af.

De reden waarom ik het haar zo deed was omdat ik deze foto gebruikte als voorbeeld en dat is hoe ze er in de nieuwe film uitziet.
Jullie hebben goeie ideeen gemeld, zoals lipstift gebruiken, wangen wat veranderen, misschien hoge hakken. Heb nog rooie wol liggen met zilver in misschien is dat beter voor een jurkje. (kan die kleine de pop nog verwisselen van jurkjes ook). Boa zal ik ook proberen te maken.
Halsketting is zeker nodig.
Oogjes zal ik nog eens proberen te haken maar daar bak ik meestal niks van.

Nogmaals hartelijk dank voor jullie reacties hoor, heb er veel van opgestoken.
Viviane
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 15:38
Oogleden zijn heel belangrijk bij miss Piggie die geven haar die zwoele, uitdagende "ik wil je kermit" blik.
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 18:13
heb even tueel wel een patroon voor je van een gehaakte miss piggy ken je aan de hand daarvan verbeteringen aan brengen ik zelf vindt dat ze best lijkt op miss piggy hoor wel als je het patroon wil hebben
Anne-Marie
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 21:47
Voor mij zit het 'm in de ogen, die maken het gezicht. Miss Piggy heeft zwoelere ogen, met die oogleden zo half over de ogen heen. Je hoeft het niet perse te haken, het kan ook van vilt. Probeer het desnoods eerst eens uit met papier i.p.v. vilt, om te zien of je het gewenste effect kunt krijgen.
En de wimpers zijn ook belangrijk in haar geval.
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2012 om 07:51
Heb gisteren avond een nieuwe jurk voor haar gehaakt uit rood/goud en haar een decolleté gegeven, een krulstola gehaakt uit wit/goud, en met gouddraad een halsketting en armband gehaakt, en ze ziet er al beter uit.
Vandaag nieuwe schoenen (misschien met hoge hakken) en nog eens de ogen herbewerken.
Nogmaals allemaal hartelijk dank voor de tips, die hebben me echt geholpen

Viviane
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2012 om 07:58
Heb foto online gezet van verbeteringen. Hier kunnen jullie het verschil zien met de nieuwe jurk http://amigurumibug.blogspot.com/

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2012 om 08:05
Dat geeft al een heel verschil!!
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2012 om 08:07
Ja hé, was voordien niet zo fier met haar, 't lukte maar niet vond ik, maar nu ben ik er wel best trots op infeite.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.298 seconden.
Lang Yarns