Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wat een weer zeg!!

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wat een weer zeg!!
    Posted: 21 Juni 2012 om 22:47
het onweerd hier gigantisch brrConfusedConfusedConfusedConfused
ik ben daar echt niet happig op!EmbarrassedEmbarrassed
ben nu ook nog alleen thuis met de kinderen!Confused
gelukkig kan ik achter de laptop gewoon lekker bij jullie blijven ben ik toch niet helemaal alleen!!Embarrassed
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2012 om 22:48
Hier, in de kop van Overijssel. regent het heel even heeel hard en rommelde het in de verte.
Dat was het........
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2012 om 22:52
nu hier gaat het goed te keer!!
maar mijn schoonvader de schat komt gezellig bij mij zitten dus doe nu de computer uit!!

Back to Top
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2012 om 22:53
Hier valt het ontzettend mee. Gelukkig maar.
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2012 om 23:01
het was hier even onweer en regen en toen was het zo weer over, poehh blij toe want ik was ook helemaal alleen
Back to Top
hitsje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hitsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2012 om 23:03
Enorme flitsen hier.. Echt heel erg. En het is hard aan het regenen.
Gelukkig hoef ik nergens heen..
Groetjes Hitsje

http://pinterest.com/hitsje/

Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2012 om 23:03
Hier heeft het alleen hard geregend en in de verte wat geonweerd.
Nu is het weer rustig....

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2012 om 08:24
Het heeft hier gisteravond echt heel flink geonweerd wel ongeveer 1 uur!
Het is bij ons achter in de bouw ook ergens ingeslagen!
Vind echt helemaal niks de kinderen sliepen gelukkig lekker door, en mijn schoonvader kwam even heerlijk bij mij een pilsje drinken zodat ik niet alleen was!
Mijn man was namelijk druk met bruidswerk en tja dat kun je natuurlijk niet zomaar aan de kant zetten!
Maar die lieverd zei tegen me schoonvader Rianne houd er echt niet van dus kun jij daar niet heen?!
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2012 om 08:26
ach wat een scheetje, lief dat ie aan je denkt Heart
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2012 om 08:28
ja dat vond ik ook!!Big smile
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2012 om 09:01
Hier in zw Friesland, viel het allemaal wel mee, wel veel regen en wind, maar gelukkig weinig onweer, daar hou ik ook niet van en als het goed onweert blijft het hier altijd hangen doordat we tussen twee meren wonen.
Groet,

Yobsje
Back to Top
breigek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breigek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2012 om 10:33
bij ons hebben we alleen flinke plensbuien gehad. geen onweer
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2012 om 10:37
hier (Antwerpen) hebben we alleen een beetje regen gehad rond19u en voor de rest niets.

Jammer, want ik hou wel van een flink onweer af en toe :p

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2012 om 12:27
Hier is het steeds bewolkt en vanmorgen ook veel regen gehad,
af en toe schijnt de zon even.
Groetjes van Jolly

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2012 om 12:30
vannacht veel regen gehad, onweer niet gehoord, wordt van een kanon nog niet wakker, nu schijnt het zonnetje
lydia wijsbroek
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2012 om 12:35
hier waait het heel hard en soms hele harde regen, het lijkt wel herfst brrrrrrr
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2012 om 13:14
Volop zon gehad vanmorgen, was buiten gehangen en nu trekt het dicht. Regen laat niet lang meer op zich wachten denk ik.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2012 om 18:05
Gisterenavond laatste dag avondvierdaagse ( vooral scholen, veel kinderen)
in Apeldoorn. Onze kleinzoon liep ook mee. We zaten zo in spanning of het noodweer zolang uitbleef, en ja hoor, op een paar drupjes na, alles
prima verlopen. Nog even koffie gedronken en eerste deel voetballen gekeken(manlief dan) en toen weer naar Zutphen. Jongens, wat een weer!!!! De ruitenwissers konden het bijna niet aan. Ik ben helemaal gestresst thuisgekomen. En nu doet alles me zeer,gewoon van de spanning.
Back to Top
okkiepowerrr View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2012 om 18:53
hier gister ook noodweer . bensamen met charly boven voor het raam gaan kijken . zeer boeiend altijd die onweer. en charly is er gelukkig niet bang voor. en nu vannavond al een paar stevige nuien geweest. nu schijnt de zon
okkiepowerrrcharly.blogspot.com

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2012 om 20:46
Hier gisteravond vooral harde regen. En ook een onweersbui. Manuel had er wel een verklaring voor. "Dat doen ze bij de febiek (fabriek, scheepswerf voor ons huis) he. Hele hadde BOEM. Dat doen ze bij de febiek." Dan kan je blijven uitleggen dat het onweer is maar hij was van mijn woorden niet overtuigd. Is gelukkig niet bang en lekker in slaap gevallen. Vanmiddag tussen de buien door ook een was drooggekregen. Dankzij de harde wind en het zonnetje. De was hing net toen het begon te plenzen. Hele droogmolen naar binnen. Paste net als ik hem een klein beetje inklapte door de openslaande deuren. Gabrielle was wakker en lag heel verbaasd te kijken naar die enorme lading was die ineens haar uitzicht bedierf. Na de buien weer naar buiten en net voor de volgende bui was het droog.  
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns