Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Bedanken!!

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ingvi View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 21 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 20
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ingvi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Bedanken!!
    Posted: 10 Juli 2012 om 08:45
Dag leden van het forum!
Ik heb een vraagje voor de gevorderden onder ons........ik ben sinds kort actief op het forum en krijg er veel inspiratie en ideeën van. Ik wil zo spoedig mogelijk leren om jullie ook mijn patroontjes te laten zien,.....en hoop jullie ook zo te kunnen plezieren.

Echter ik heb een vraag. Ik bemerk dat het zeer op prijs wordt gesteld dat je niet alleen maar neemt maar ook geeft.....dat is logisch. Maar ook dat men bedankt voor hetgeen je ontvangt of hulp krijgt.
Nu bedank ik me rot........ Echt uit dank en oprechtheid, maar ook volgens de wensen van het forum.
Nu heb ik in de gaten dat de bedankjes gescreend worden, klopt dat???
maar ik zie dat niet terug in mijn profiel.....hoe werkt dat dan??
Groetjes INGVI
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 08:52
gescreend? echt niet. als je naar je profiel gaat kun je zo je posts terugzien bij memberspost. Het enigste wanneer de moderator posts verwijderd is als er bonje op het forum is (heb je overal wel es een keer), maar meestal wordt het toch wel uitgepraat/getikt.
lydia wijsbroek
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1594
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 09:05
Denk ook niet dat het gescreend wordt hoor.
Iedereen vind het natuurlijk fijn als men mensen hielp om daar een bedankje voor te krijgen.
En mensen die het teveel vinden om de woorden "dank je" te typen als ze patroontjes in hun inbox kregen ; zij het nu via antwoord op email of hier in forum; zullen waarschijnlijk na een periode niet veel meer ontvangen, maar dat deden ze dan zichzelf aan hé.
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 09:06
nee joh, dat wordt echt niet gedaan hoor, het is een hobby forum, geen CIA of FBI, en inderdaad als er wel eens woorden zijn en dat loopt echt uit de klouwen dan wordt het verwijderd en dat is maar goed ook, want soms gaat het nergens meer over, maar meestal is het sorry en uitgepraat en dan zijn we allemaal weer vriendinnetjes die elkaar niet kunnen missen, nee hoor meid het is geen spionnen praktijk
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 09:07
@ INGVI,
dit is het eerste wat ik er van hoor!! En ja, elk tracht op zijn manier een bijdrage te leveren en iemand te bedanken wanneer je iets ontvangen hebt. Dit is de noramle gang van zaken op een forum. Maar van bedankjes screenen weet ik niets af hoor.
Voor de rest kan ik alleen Lydia maar bijspringen.
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 09:39
Die bedankjes tellen alleen maar mee voor het aantal punten dat je krijgt voor je promotie bij de sterretjes, hoe meer keren je bedankt, hoe eerder je hobbyguru bent. Meekletsen in de koffiecorner telt daar ook mee.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 09:42
hoi allemaal, ben nieuw hier en dat met punten en sterretjes heeft dat enig nut, of staat t alleen leuk
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 09:44
zie ook dat ik 9 punten heb, toe maar!!! wat is dat nou weer
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 09:53
dan heb je negen keer iets gepost.
lydia wijsbroek
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 09:54
zo zie je dat we een aantal behoorlijke kwebbelaars erbij hebben.
lydia wijsbroek
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 09:54
Voor ieder bericht dat je plaatst krijg je punten. daardoor stijg je in rang.
Als je dus heel actief bent of het forum gaat dat heel snel.
Het verandert verder niks met wat je kunt doen op het forum of zo, maar het staat inderdaad wel leuk :-)

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 09:55
goh  t is hier niet alleen nuttig/leuk handwerken . leer nog computeren ook
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 09:58
en dat is nog maar het begin, je weet niet wat je nog meer gaat leren, te veel om op te noemen
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 09:58
helemaal mee eens doortje!!
je leert hier met de dag!!:D:D
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 10:02
nou als jullie me ook kunnen leren alles eerst af te maken, heb 2 sokken in de maak, verschillende maten, punniken en dan breien moet sjaal worden, punnikken dan breien een kussen en ben gister met een baktus begonnen. heb nog sokken wol liggen en popel om aan een wingspan te beginnen.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 10:04
gelukkig is er geen wolwinkel om de hoek anders zat ik er veels te vaak, moet nu naar t volgende dorp fietsen of op internet bestellen, 
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 10:22
dat afmaken en in elkaar zetten, zit denk ik iedereen tegenaan te hikken en wordt steeds maar uitgesteld en dan zie je toch weer iets leuks en dan heb je ineens weer een nieuw werkje op de pennen.
lydia wijsbroek
Back to Top
Ingvi View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 21 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 20
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ingvi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 12:56
Hoi hoi, ik ben er weer.....het woord "gescreend" was misschien niet de juiste, maar dan weet ik in ieder geval dat we allen gelijk zijn! En ik niet op de een of andere manier moet scoren oir als nieuwkomer.
Ondertussen zijn mensen mij al heel erg behulpzaam en geven me tips en patroontjes waar ik heel erg blij mee ben!
Ik moet alles nog even leren, maar dat komt vast goed........bedankt voor jullie reacties!!!!
Back to Top
Ingvi View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 21 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 20
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ingvi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 12:58
Bedanken vind ik ook de normaalste zaak van de wereld hoor, mag ik zag idd bij de profielen sterren en scores. Ik dacht ik bedank.....maar zie dat niet terug , hahahaha. Nou, laten we blij zijn met elkaars hulp en steun!
Groeten en een fijne dag met veel knutselplezier
Back to Top
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 490
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 13:04
 Yeps in elkaar zetten / afmaken? was dat, heb hier letterlijk 2 tassen vol met dingen om af te werkenEmbarrassed
Ik heb mezelf nu verplicht om eerst iets te doen, voor ik aan wat nieuws begin, draadje afhechten, elastiekje inrijgen of zo, komt het misschien ooooooooooooooit nog eens afErmm
groetjes margriet
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.566 seconden.
Lang Yarns