Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

bizar.

Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: bizar.
    Posted: 29 Juli 2012 om 22:39
Waarschijnlijk hebben jullie allemaal het bizarre nieuws uit Zeeland gehoord, dat een dronken malloot bij 2 pony's de keel heeft doorgesneden.
1 van de weerloze, kleine hummeltjes was mijn pony. Weliswaar had ik haar ter adoptie afgestaan, het verdriet is er niet minder om....
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2012 om 22:53
oh shiiit, wat erg, wat zijn er toch een idioten op deze wereld. Daarom durf ik mijn dieren niet alleen thuis te laten, als ik echt langer weg moet neem ik een oppas.
lydia wijsbroek
Back to Top
RoosjeS View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer RoosjeS Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2012 om 22:59
Het wordt steeds gekker in deze wereld...
heel veel sterkte Krissis, ook al was ze niet meer van jou, het blijft vreselijk...
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2012 om 22:59
hij heeft in ieder geval het lef gehad om zich aan te geven. Het beroerde is hij komt er vanaf met een boete. heb het eerst aan m'n man verteld, die heeft eerst een aantal dingen gezegd die niet door de censuur zouden komen. M'n man zegt ik zou hem niet moeten tegen komen.
lydia wijsbroek
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2012 om 23:00
Heb het inderdaad gehoord enwas helemaal perplex. Sterkte!
Groetjes,
Joke
Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2012 om 23:03
Wat een nieuws zeg, veel sterkte!
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2012 om 23:05
vele kunnen hem wel wat aandoen. De dader was zo dronken als een tor en kon het niet verkroppen dat de eigenaresse van de pony's (type  rauwdouwer, gaat door het vuur voor kinderen en dieren) de relatie had beĆ«indigd of geen relatie met hem wilde,het is me niet helemaal duidelijk. Mijn meisje is door de dierenarts uit haar lijden verlost, ze was al in coma.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2012 om 23:12
wat een naar gebeuren is dit, ik heb er geen woorden voor wat ik zelf met deze mensen zou willen doen maar folteren komt echt wel in de buurt hoor Angry

Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2012 om 23:12
Wat erg, weet eigenlijk niet goed wat ik verder nog moet zeggen.
Zo ontzettend laf en gemeen.
Wens je heel veel sterkte.

Gr. Rianne
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2012 om 23:15
die kan niet veilig meer over straat lopen. Das zeker. Ik wens je heel veel sterkte meis. Ik hoop dat hij de bak in moet en niet er met een boete vanaf komt.
lydia wijsbroek
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2012 om 23:20
het dorp is maar klein, iedereen kent iedereen en daar wachten ze hem met scheermesjes en een pot zout op...
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Miss_TvR View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Miss_TvR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2012 om 23:24
bah Krissis... wat een K** nieuws!! idd is het verdriet niet minder ook al is ze niet meer van jou..

weet dat ik het net las en dacht.. wtf de wereld is langzaam gek aan't worden... om verdrietig van te worden gewoon.. Cry
ik wens je iig heeel veel sterkte en een dikke knuf 
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2012 om 23:26
Tja wat moet je hier nu op zeggen, eigenlijk zijn er geen woorden genoeg om te zeggen hoe laag dit is, hoe woest me die soort dingen maakt, het je ook gelijktijdig zo machteloos maakt omdat het soort lui die dit doen nog lager zijn dan mijn deurmat waarop ik mijn voeten veeg en nog steeds geen uitstervend ras zijn, helaas. Het liefst zou ik willen vloeken en tieren want ik vind dit soort dingen zo erg, hoe kan je in vredesnaam weerloze dieren dit aan doen, O, ik wou dat ik die kloot... een trap in z'n kruis mocht geven zodat zijn ballen in z'n keel zitten. Excuus voor mijn taal gebruik maar ik kan wel janken zo kwaad maak ik me om zulke dingen, gatverdamme.......
Krissis sterkte hoor, wat moet dit veel pijn doen.
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Ingemo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ingemo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 00:08
gatver wat een naar verhaal, wat bezielt iemand om zoiets te doen
Krissis sterkte
Groetjes,
Inge

http://pinterest.com/ingemo/
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 06:40
Ik had het gisterenavond gelezen en dacht ophangen aan de hoogste boom,en die 65jarige vrouw die haar hond doodsloeg
ernaast,ik wordt er echt woedend van eigenlijk moet ik het niet lezen.
Er was vorige week nog zo,n idioot die zn hond 11dagen alleen thuis had gelaten en vrolijk op vakantie was gegaan
Zulke mensen moeten niet eens in de buurt van beestjes komen.
Ik vind het echt walgelijk
Krissi heel veel sterkte
Gr jenny
Back to Top
beertje1941 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beertje1941 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 07:12
Originally posted by Claire Claire wrote:

Tja wat moet je hier nu op zeggen, eigenlijk zijn er geen woorden genoeg om te zeggen hoe laag dit is, hoe woest me die soort dingen maakt, het je ook gelijktijdig zo machteloos maakt omdat het soort lui die dit doen nog lager zijn dan mijn deurmat waarop ik mijn voeten veeg en nog steeds geen uitstervend ras zijn, helaas. Het liefst zou ik willen vloeken en tieren want ik vind dit soort dingen zo erg, hoe kan je in vredesnaam weerloze dieren dit aan doen, O, ik wou dat ik die kloot... een trap in z'n kruis mocht geven zodat zijn ballen in z'n keel zitten. Excuus voor mijn taal gebruik maar ik kan wel janken zo kwaad maak ik me om zulke dingen, gatverdamme.......
Krissis sterkte hoor, wat moet dit veel pijn doen.
ik sluit mij hier helemaal bij aan krissis heel veel sterkte
Geniet van elke dag!!!
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 08:19
ik ga hier niks op zeggen, wat ik wil zeggen kan niet door de beugel dus ik hou het maar netjes, waar ik nog meer boos om ben is dat ie er met een boete vanaf komt, ik kan dat echt niet verkroppen, ik begrijp dat niet, zo 1 moet toch de bak in of zie ik dat nou verkeerd, dat is het zelfde als die gestoorde die sex hebben met dieren, dat mag en is niet verboden, ik snap het niet meer, ik hoop ook nooit zo iemand voor me te krijgen dan ben ik geen pitbull meer maar een tijger, een dier is zo weerloos, ik ben hier kapot van en vooral omdat hij er met een boete vanaf komt daar heb ik het zo moeilijk mee, die arme beestjes, zo erg
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 08:35
Ik lees dit nu pas, had er ook nog niks over gehoord...
Wat lopen er toch rotmensen rond op deze wereld! (en dan druk ik me heel voorzichtig uit).
Zo iemand moet niet in mijn buurt komen, ik zou niet weten wat ik hem aan zou doen. Ben geen geweldadig iemand, maar dan slaan bij mij echt de stoppen door.
Ik heb het welzijn van dieren heel erg hoog in het vaandel staan, dus als iemand ze niet goed behandeld of iets aandoet, dan kun je maar beter uit mijn buurt blijven....

Lieve Krisis, ik vind het heel erg dat dit met je lieve paardje gebeurd is. Wat zul je verdrietig zijn... Ik leef ontzettend met je mee. Een hele dikke knuffel van mij voor jou en heel veel sterkte...

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 08:52
Ik las dit vanmorgen in de krant. Nu zie ik hier dat iemand van ons er nauw bij betrokken is. Dat maakt het nog erger. Alsof het bijna jezelf betreft. Mensen die beesten en kleine kinderen iets aandoen haat ik.
Krissis sterkte, Lida
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 09:12
ik vraag mezelf dan altijd af wat bezield mensen om dit te doen
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns