haaknaald dikte. |
Reageer ![]() |
Autheur | |
creamama5 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 13 Augustus 2012 Locatie: nederland Status: Offline Points: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 13 Augustus 2012 om 17:11 |
|
|
![]() |
|
creamama5 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 13 Augustus 2012 Locatie: nederland Status: Offline Points: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ben van plan om een paar egonomische haaknaalden twe kopen.
Wat zijn de meest gebruikte maten?
|
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
dat hangt er vanaf wat je maakt, granny's - amigurumi's - dekens - doily's - kleding
daardoor zijn er ook erg veel verschillende, welk garen ga je gebruiken en aan de hand daarvan kies je de haaknaald
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Lilyishere ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 295 |
Dat is moeilijk te zeggen wat je gebruikt inderdaad.
Voor wol gebruik ik graag haaknaald 5 Voor katoen gebruik ik graag 3 Maar ligt ook een beetje aan het project wat ik maak. Meestal varieer ik wel veel. Soms haak ik strak en soms haak ik los, soms gebruik ik een kleinere haaknaald en soms een grotere. Ik ben eerst begonnen met heel goedkope haaknaalden. En toen ben ik langzaamaan gaan vervangen voor duurdere en betere haaknaalden. De haaknaald waar ik het meest blij mee ben is de haaknaald 2 in een ergonomische vorm. nu nog mijn 1.5 en 1 vervangen en een 1.75, 1.25 en een 0.75 aanschaffen. Succes!! Die Addi-Swing vindt ik wel heel mooi. Alhoewel de Prym ook heel prettig haken.
|
|
Oprechte, nietberekenende dankbaarheid ontstaat slechts in een grote ziel; zij verkwikt het hart van degene wie zij geschonken wordt en versterkt zijn geloof in de mensheid.
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
het garen bepaald in eerste instantie de maat van je haaknaald, daarna je proeflapje en dan kun je ervoor kiezen een halve dikker of een halve dunner te gebruiken.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |