geen vertrouwen meer |
Reageer ![]() |
Autheur | |
hannie-groen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22 Augustus 2012 om 06:45 |
heb met iemand iets gedeeld en gevraagd dit niet verder te sturen
het gaat over een patroon dat inmiddels niet meer verkocht word. ze mailde terug dit echt niet te zullen doen en wat schets mijn verbazing krijg ik via de mail het desbetreffende patroon via anderen toe gestuurd ik heb van deze les geleerd ik stuur niks meer door en zal stoppen met patroontjes te vragen aan anderen ben er erg verdrietig over ik wil geen porblemen met de maker ervan dus een waarschuwing aan iedereen ben niet naief en te goed van vertrouwen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() gr hannie |
|
![]() |
|
Woutera ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 13 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 395 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Och Hannie,
Wat is dit vervelend voor je. Ja, er zijn altijd mensen die zich niet aan hun woord houden en die heb jij nu "ontmoet". Dit geeft een "wrange smaak" dat kan ik mij voorstellen.
Gelukkig zijn er meerdere mensen die wel te vertrouwen zijn. Op dit moment zijn dit loze woorden, maar laat dit voorval je niet ontmoedigen om andere mensen (hobbydoosjes) wel te vertrouwen.
Groet Woutera
|
|
![]() |
|
denise ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 07 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 185 |
Hoi Hannie,
Wat ontzettend vervelend. Gelukkig zijn er nog mensen wel te vertrouwen. Dit is nu moeilijk te geloven voor je. Maar laat je niet ontmoedigen andere wel te vertrouwen gr Denise
|
|
![]() |
|
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Ik zal maar even heel eerlijk zijn en vertellen dat ik degene ben over wie Hannie het heeft.
Als ik een fout maak geef ik dat ook eerlijk toe. Ik wil het wel graag even uitleggen. Ik heb de patronen van Hannie gekregen en haar inderdaad beloofd om ze niet door te sturen. Ik heb ze in een map gezet met daarbij in hoofdletters "gekregen van Hannie Groen niet doorsturen", zodat ik ze niet per ongeluk toch zou delen. Een tijdje daarna kreeg ik dezelfde patronen van iemand anders. Daarbij werd niet gevraagd om ze niet te delen.... Toen ik daarna nog een gedeelte van de patronen kreeg van iemand, heb ik haar de resterende gestuurd omdat ik het gewoon lief vond van haar dat ik die patronen van haar gekregen had. Één keer, verder aan niemand meer.... Ik dacht dat ik de patronen doorstuurde van de tweede mail, maar blijkbaar heb ik toen toch de mail van Hannie doorgestuurd. Ik heb aan diegene toen wel nog gevraagd om ze niet verder te sturen, omdat Hannie immers niet wist dat ik ze nog van iemand anders gekregen had en ze anders zou denken dat ik die van haar toch gedeeld had. Ik wist dus alleen niet dat ik haar mail doorgestuurd had, en ook niet dat haar naam op de patronen stond..... En blijkbaar zijn ze toen dus toch doorgestuurd helaas... Dat is dus hoe het gebeurd is, niet met opzet en ook niet omdat ik niet te vertrouwen ben. En Hannie je bent niet naïef en te goed van vertrouwen. Ik had je dat beloofd omdat ik echt te vertrouwen ben, maar dit is gewoon fout gegaan. Ik bied je dus nogmaals, net zoals in mijn mailtjes die ik je gestuurd heb, mijn oprechte excuses aan. Aangezien Hannie en jullie nu benadeeld worden, doordat Hannie niks meer wil ontvangen of delen, zit ik erover te denken om het forum te verlaten. Want ik krijg hier nu een heel vervelend gevoel over en wil niemand benadelen. Als dat de prijs is die ik moet betalen voor mijn domme actie dan moet dat helaas maar..... Wilde het toch even rechtzetten, het is aan jullie om mij te geloven of niet, maar meer kan ik op dit moment niet meer doen, gedane zaken nemen immers geen keer..... Nogmaals sorry.... |
|
![]() |
|
Woutera ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 13 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 395 |
Waarom zou ik jou niet geloven? Ieder vedient een 2e of meerdere kansen en niet gelijk alle deuren dicht doen.
Het is jammer dat het zo is gelopen maar van "vergissingen" leert men, toch?
Nou Jose, wat mij betreft blijf je gewoon bij de hobbydoosjes.
Groet woutera
|
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
inderdaad, missen is menselijk, en iedereen verdient een tweede kans, zeker als je zo eerlijk bent om je vergissing toe te geven
en Hannie, ik begrijp je ook héél goed,
|
|
![]() |
|
hobby4you ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
Ik sluit mij aan bij rittepetit!
Iedereen verdient een tweede kans en nu weet je dat het mis kan gaan!
Vind het super tof van je dat je het wel op het forum wilt verantwoorden!!
En Hannie ook jou snap ik, lijkt mij ook vervelend als je het iemand vraagt en ze houden zich niet aan hun woord!
|
|
![]() |
|
![]() |
|
beertje1941 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 21 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 906 |
ook ik sluit mij aan bij de vorige schrijfsters.
|
|
Geniet van elke dag!!!
![]() |
|
![]() |
|
Lidia2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2743 |
Jose geweldig van je dat je het verteld, en inderdaad een vergissing is zo gemaakt, maar jij hebt de moed om het recht te zetten en dat is knap.
Hannie ik begrijp ook jou woede, maar probeer het ook anders te zien en blijven jullie beide gezellig op hobbydoos en vergeef het Jose.
Er is al zoveel ellende in de wereld, als je leest dat een 15 jarige een 17 jarige neer steekt in opdracht van een ander meisje, mijn god de huurmoordenaars zijn wel erg jong tegenwoordig.
Nee op hobbydoos moet het gezellig blijven.
Liefs Lidia
|
|
![]() |
|
yaya ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: belgië Status: Offline Points: 1572 |
Ik kan me voorstellen dat het vervelend is maar vergissingen gebeuren nu eenmaal. Ik heb hier ook al een mailbox vol van patronen die doorgestuurd zijn, ik weet ook op de duur al niet meer wat het allemaal is. Er is nog geen misdaad gebeurd, alleen is het wat vervelend.
|
|
Groetjes ...
http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/ http://www.wolenzo.be/ |
|
![]() |
|
bijou ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 20 Augustus 2012 Status: Offline Points: 32 |
is gebeurt en ja geen weg terug, 2de kans ja dat is waar
maar om die reden al alleen als je iemand iets doorstuurt dat je van een ander hebt gekregen en probeer dat altijd te doen, haal de gegevens van de andere persoon weg.
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
denk ook dat het een probleem blijft, zodra er patronen rondgedeeld worden staat bijna iedereen in de rij om te ontvangen en sorry dat ik het zeg er is bijna niemand die nakijkt of er gevoelige informatie op bepaalde patronen staat of dat ze compleet zijn. Staat er gevoelige inormatie op, print hem uit en delete het van je computer kun je het ook niet per ongeluk doorsturen. Misschien zeg ik nu iets verkeerd, dan bij voorbaat excuses, wil niemand krenken.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23727 |
Ik stop de patronen die ik zelf heb gescand en andere die ik wel mag doorsturen in mappen van mijn patronenmails en degenen die ik krijg en niet mag doorsturen in de map met mails van vriendinnen, dus bij die vriendin. Als ik dan later een bepaald patroon zoek voor mezelf, zoek ik ook in de vriendinnenmap. Zo blijven ze gescheiden.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
dine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
Als ik beloof om patronen niet door te sturen dan hou ik me daar altijd aan.
Het is wel al voorgevallen dat zo'n patroontje (net zoals nu) niet veel later op het forum rondgedeeld wordt. Ik neem dan telkens contact op met diegene waarvan ik het ontvangen heb, vermeld dat ik niet de verspreider ben en vraag tegelijkertijd of ik het ook mag delen als iemand het me vraagt. Ik begrijp de teleurstelling van hannie-groen en heb respect voor de eerlijkheid van Seeke69. Dit is een spijtig voorval en ik hoop dat jullie hierdoor niet afhaken. |
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Heb hetzelfde meegemaakt.Ben ook erg teleurgesteld!
|
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Ik heb ook 2 mapjes : 1 met patronen die ik krijg, de 2e met patronen die gedeeld worden op het forum en die ikzelf gedownload heb.
Ik stuur die patronen die ik gekregen heb nooit door, de persoon zelf bepaald zelf maar of zij ze deelt met iemand anders. En oké, gedane zaken nemen geen keer! Het is voor 'beiden' heel vervelend dat dit is gebeurt. ;.)) Ik zou het echt wel héél jammer vinden beiden door dit euvel van het forum te zien verdwijnen of het nalaten om anderen te helpen uit schrik te misdoen...Maar het is te begrijpen. |
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Vervelend,vervelend, maar kom op....er is eerlijkheid in dit verhaal en excuus aangeboden.
Blijf niet teleurgesteld, geef elkaar nog een kans, schud de hand ![]() Er is inderdaad al zoveel ellende.. maar laten we het hier gezellig houden.
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Jammer dat dit is gebeurd, een vergissing is menselijk en snel gemaakt. Ik vind het dapper van José om eerlijk te zeggen dat het haar is overkomen en van Hannie dat ze aangeeft teleurgesteld te zijn en haar vertrouwen beschaamd is. Ik hoop dat jullie er samen uit komen en dat jullie beide gezellige en actieve hobbydoosleden blijven. Het maakt wel dat ik ook weer alerter ben op vragen en verzoekjes.
|
|
![]() |
|
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
dit is voor allebei heel vervelend , ik heb het ook meegemaakt , ik zette heel in het begin een patroontje op het forum (zo fier als een gieter omdat ik iets "gevonden" had . Wat bleek nu , dit was een bestaand patroon van een mede-hobbydoos . Ojeetje ik heb toen ook mijn excuses direct aangeboden en dankzij de bereidwilligheid van het hobbydoosje heeft ze deze aanvaard en zijn we"vrienden" gebleven .
Ik wil maar zeggen , vergissen is menselijk en ik hoop dat jullie beiden dit inzien . Niemand hoeft hier voor weg te gaan , wij willen jullie beide nog lang hier bij ons houden . Laat dit even bezinken bij allebei en trek dan de juiste conclusies , je zal zien dat jullie hierover morgen anders denken . Ik duim mee voor jullie beiden dat de strijdbijl snel begraven is .
![]() |
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |