update parkietje |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22 Augustus 2012 om 20:35 |
nou dat gaat super goed, we hebben al een eerste nestje gehad en nu het 2e en derde, help het worden er veel te veel
![]() ![]() er zitten er 6 in het laatste nestje, een foto maken gaat iets makkelijker als een echo |
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wat schattig!!!
Och Lydia!! ;.)) Brengt nostalgie naar boven. Wij hadden bij mijn ouders thuis ook parkietjes . Het eerste jong die dan uit het nest vloog, namen we dan direct in huis en die kon je zooooo tam maken, dat ze ten allen tijde altijd bij jou in de buurt wilden blijven....
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
ja dat klopt, na dit broedsel halen we alle nestgelegenheid weg en gaan we ze verplaatsen naar een nog grotere kooi met een verwarmde binnenruimte eraan vast, als we dan weer zo'n koudegolf krijgen, hoef ik me geen zorgen te maken dat ze koud zitten
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
yaya ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: belgië Status: Offline Points: 1572 |
Dat is toch het mooiste wat er is, zo'n kleintjes zien geboren worden en opgroeien.
|
|
Groetjes ...
http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/ http://www.wolenzo.be/ |
|
![]() |
|
tis ook een ervaren mama en papa, na het vorig nestje, pa voert nu driftig mee, hij krijgt geen tijd om zelf te eten. Hij hobbelt van de voerbak, dan naar de sepia en dan de waterbak en dan komt moeders gillen om eten en voert hij moeders, die gaat het vervolgens weer aan de jongen geven en pa begint weer opnieuw, moeders komt eruit en dan gaat pa erin om te voeren en dan hoor je een gepiep, ikke eerst, neee ikke, intussen eet ma en als pa er dan uit is gaat ma weer voeren en dit gaat de hele dag door. Je zou medelijden met ze krijgen.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Boris ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Juni 2012 Locatie: home Status: Offline Points: 1060 |
Wat leuk, zo'n nestje. Daar kan je wel heel de dag naar kijken denk ik. Ze hebben het maar druk mee, 6 kleintjes!!
|
|
![]() |
|
ja wat dacht je van ons 1 aangevlogen parkiet een mannetje is toch zielig alleen, dus een vrouwtje erbij en voor de gezelligheid nog een koppel, dus ineens 4, eerste nest 3 erbij 2e nest 2 erbij, 3e nest 6 erbij, dus ineens 15 parkietjes
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Het moet daar bij jullie vruchtbare grond/lucht zijn!!!!! ;.))
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
Boris ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Juni 2012 Locatie: home Status: Offline Points: 1060 |
|
|
![]() |
|
Gerbera ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Schattig hoor maar ik ben als de dood voor vogels altijd al gehad, mijn vriendin is 2 jaar geleden begonnen met een parkietje en ze heeft er geloof ik 18 nu
Ze had geen nestjes zelf zij haalt ze weer bij iemand. Als ik daar koffie ga drinken ben ik altijd bang dat de kooi niet goed dichtzit Veel plezier met de baby,s |
|
Groetjes jenny
|
|
![]() |
|
RoosjeS ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 02 Februari 2012 Locatie: Thuis Status: Offline Points: 989 |
Wat leuk Lydia! dat moet vast heel leuk zijn om van zo dichtbij mee te maken
![]() |
|
![]() |
|
maar goed dat we dan op leeftijd zijn he, ben ik toch nog blij dat ik al wat oud ben ![]() |
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Ach wat lief.....houden jullie de jongen zelf?
|
|
![]() |
|
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
brengt leven in de brouwerij Lydia , en je moet ook wel toegeven dat ze heel schattig zijn toch
![]() |
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Wat leuk Lydia! dat moet vast heel leuk zijn om van zo dichtbij mee te maken!
|
|
![]() |
|
arinasp ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Status: Offline Points: 152 |
Wat schattig zeg, zo leuk dat jonge grut.
|
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
O wat lief Lydia!
Wat super leuk om kleintjes te hebben en dat in grotere getalen. Wat zal het gezellig zijn bij jullie. Ik ben echt gek op parkietjes ![]() |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
Sterretje ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 22 Augustus 2012 Locatie: Rotterdam Status: Offline Points: 91 |
Ooh wat lief!!!
Ik heb zelf valkparkieten, nu 4 stuks. Deze begrijpen het broeden nog niet, een van de popjes had 4 eitjes gelegd en zat daar braaf op te broeden. Maar de man ging op de eitjes staan, wist niet wat hij er mee aan moest. Uiteindelijk had hij een boze pop achter zich aan. Eitjes waren niet bevrucht dus uiteindelijk hebben we ze weggehaald.
|
|
Hooked on Crochet!
|
|
![]() |
|
ik zal er een behoorlijk aantal van weg moeten doen, anders krijg je inteelt en dat is niet de bedoeling. maar als we buiten theedrinken, hebben we een super leuk uitzicht op de diertjes
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
hoi hoi,
wat leuk!!! groetjes marian |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |