Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe aankopen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Nieuwe aankopen
    Posted: 28 Augustus 2012 om 13:30
Bij Euroland een boekje: Maak! van Jorine Tieleman. Ik vind er leuke projecten in staan, haken, breien, vilt. Ik kreeg ook een flyer dat dehaakwol € 2 kost van 3 tot 16 sept en dat je bij € 6 een set haaknaalden erbij krijgt. Plus een flyer met 3 kortingsbonnen en de medling dat de hobbyartikelen 4 + 1 gratis zijn.

Ik heb ook de wiebeloogjes en strijkapplicaties van Wibra gekocht, maar er waren niet echt nieuwe kleuren, hoogstens oude kleuren in een andere tint, dan ik al heb.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 14:43
Jij hebt ook heerlijk geshopt! Wink

Ik heb gisteren al 8 bollen bij Wibra gekocht, 4 nieuwe kleur grijs en 4 zwarte.
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 14:45
o wat erg ik heb deze week geen tijd, Disapprove
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 14:50
ik 6 bollen rood gekocht, wiebeloogjes en foam kralen
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 19:21
Ze hadden inderdaad mooi donkergrijs, maar ik wist niet wat ik daarmee zou maken.

wat rozengeur.
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 21:35
3boekjes met naaipatronen en basistechnieken. Een nieuw scharenzet.

Jaja, ik ga me binnenkort aan de naaimachine zetten :-)

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 09:32
Leuk, Ellebelle, houd je ons op de hoogte van je vorderingen? En let op dat niemand je scharen voor papier of karton gebruikt. Ik had vroeger een etiketje met zo'n piratenvlag aan mijn scharen hangen en ik ging al tekeer als iemand anders een hand daarnaar uitstak. Door het hele huis lagen gewone scharen om te zorgen dat de textielscharen scherp bleven.

wat rozengeur.
Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 09:39
1 bol groen van de Wibra. Voor een kikker, maar volgens mijn man was het geen kikkergroen, hahaha LOL

De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 10:09
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Leuk, Ellebelle, houd je ons op de hoogte van je vorderingen? En let op dat niemand je scharen voor papier of karton gebruikt. Ik had vroeger een etiketje met zo'n piratenvlag aan mijn scharen hangen en ik ging al tekeer als iemand anders een hand daarnaar uitstak. Door het hele huis lagen gewone scharen om te zorgen dat de textielscharen scherp bleven.
daar ga ik heel goed op letten. Maar ze zijn hier al goed opgevoed. Van mijn wolschaar blijven ze ook al af Wink

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnneliesR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 10:46
Ik heb net vanmorgen naalden gekocht voor de naaimachine. Ik heb ook zeil gekocht en ga de 2 fietsstoeltjes en het scherm hiermee opleuken. Blauw met hondjes erop, dat vind mijn oudste zoon helemaal top!
groetjes Annelies ;)
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 12:30
Een colbertjasje in okerbruin, twee bloemen om als corsages te dragen, paar bollen wol voor m'n deken, wol voor oma, haarelastiekjes en ik was op zoek naar de nieuwe burda patchwork, maar die was er nog niet...
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 14:54
Een zonnebril om over de gewone bril heen te zetten. Had tot nu toe en zonnebril op sterkte, moet je steeds bril wisselen. (Parkeergarage inrijden, leuk in het halfdonker) Dit is ideaal, je ziet de andere bril eronder niet, ziet dus nog leuk uit ook, geen lichtinval van de zij- en bovenkant.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 16:33
Een grote bos bloemen en een orchidee voor mijn schoonmoeder die vandaag 89 wordt!
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns