Nieuwe aankopen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23727 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 28 Augustus 2012 om 13:30 |
Bij Euroland een boekje: Maak! van Jorine Tieleman. Ik vind er leuke projecten in staan, haken, breien, vilt. Ik kreeg ook een flyer dat dehaakwol € 2 kost van 3 tot 16 sept en dat je bij € 6 een set haaknaalden erbij krijgt. Plus een flyer met 3 kortingsbonnen en de medling dat de hobbyartikelen 4 + 1 gratis zijn.
Ik heb ook de wiebeloogjes en strijkapplicaties van Wibra gekocht, maar er waren niet echt nieuwe kleuren, hoogstens oude kleuren in een andere tint, dan ik al heb. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jij hebt ook heerlijk geshopt!
![]() Ik heb gisteren al 8 bollen bij Wibra gekocht, 4 nieuwe kleur grijs en 4 zwarte.
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
simonevv ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
o wat erg ik heb deze week geen tijd,
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Wanda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
ik 6 bollen rood gekocht, wiebeloogjes en foam kralen
|
|
WANDA
![]() Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23727 |
Ze hadden inderdaad mooi donkergrijs, maar ik wist niet wat ik daarmee zou maken.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
ElleBelle ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
3boekjes met naaipatronen en basistechnieken. Een nieuw scharenzet.
Jaja, ik ga me binnenkort aan de naaimachine zetten :-)
|
|
![]() http://pinterest.com/ellejientje/ |
|
![]() |
|
Leuk, Ellebelle, houd je ons op de hoogte van je vorderingen? En let op dat niemand je scharen voor papier of karton gebruikt. Ik had vroeger een etiketje met zo'n piratenvlag aan mijn scharen hangen en ik ging al tekeer als iemand anders een hand daarnaar uitstak. Door het hele huis lagen gewone scharen om te zorgen dat de textielscharen scherp bleven.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
mimisa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
1 bol groen van de Wibra. Voor een kikker, maar volgens mijn man was het geen kikkergroen, hahaha
![]() |
|
![]() De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin |
|
![]() |
|
ElleBelle ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
daar ga ik heel goed op letten. Maar ze zijn hier al goed opgevoed. Van mijn wolschaar blijven ze ook al af
![]() |
|
![]() http://pinterest.com/ellejientje/ |
|
![]() |
|
AnneliesR ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 22 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 926 |
Ik heb net vanmorgen naalden gekocht voor de naaimachine. Ik heb ook zeil gekocht en ga de 2 fietsstoeltjes en het scherm hiermee opleuken. Blauw met hondjes erop, dat vind mijn oudste zoon helemaal top!
|
|
groetjes Annelies ;)
|
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Een colbertjasje in okerbruin, twee bloemen om als corsages te dragen, paar bollen wol voor m'n deken, wol voor oma, haarelastiekjes en ik was op zoek naar de nieuwe burda patchwork, maar die was er nog niet...
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14136 |
Een zonnebril om over de gewone bril heen te zetten. Had tot nu toe en zonnebril op sterkte, moet je steeds bril wisselen. (Parkeergarage inrijden, leuk in het halfdonker) Dit is ideaal, je ziet de andere bril eronder niet, ziet dus nog leuk uit ook, geen lichtinval van de zij- en bovenkant.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Een grote bos bloemen en een orchidee voor mijn schoonmoeder die vandaag 89 wordt!
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |