exen grrrrrrrrrrrrr |
Reageer ![]() |
Autheur | |
boudewina ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2012 Status: Offline Points: 382 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 25 September 2012 om 11:09 |
naar aanleiding van ik verlang naar nederland ik vond dat ik ee nieuw draadje moest aanmaken voor mijn verhaal. ik zelf heb dat ook ik ben een geboren en getogen rotterdammer. die nu al 5 jaar in friesland woont niet mijn keuze geweest meer nood gedwongen. ik kon daar geen huis krijgen en mijn ex waar ik van geschijden bent die mij met de dood bedreigde wat hij zo gek hij is zou doen . hij was altijd agresief en mishandelde mij geestelijk heel erg. maar goed ik ben van hem af ! het zijn vaak de kleine dingen die je mist. ik zou ook zo graag terug willen.voor mijn kinderen alleen al maar ik weet dat ik daar nooit rust zal hebben nu ik hier woont wordt ik nog steeds gestalkt. via internet .e.d hij zal mij nooit met rust laten.dit in mijn achter hoofd weet ik het is onmogelijk terug tegaan ! maar ooo wat mis ik mijn stad .de markt lekker shoppen .de mode. de mensen de mentaliteit van de mensen daar. de aparte eet tentjes . een heerlijk terassje pakken . de allogtonen ik mis het. mijn stad rotterdam
|
|
http://www.flickr.com/photos/83999974@N06/
|
|
![]() |
|
hannie-groen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() |
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Ik kan me voorstellen dat je heel veel dingen mist.
![]() |
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Wat een verhaal zeg.... jemig. Kan politie/justitie er niks mee? Wat vreselijk dat je zo van je wortels getrokken wordt.
|
|
![]() |
|
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
ik kan dat best geloven dat je dit allemaal erg mist Boudewina , daarom deze welgemaande dikke
![]() |
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
boudewina ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2012 Status: Offline Points: 382 |
die doen daar niks aan zolang hij niks doet en het bedreigingen blijfen doet de politie niets. toen ik voor een jaar in rotterdam woonde stond hij elke week of een paar keer in de week .bedreigend voor de deur het enige wat ik kon doen was de politie bellen en hem weg laten sturen.en elke dag om me heen kijken of ik niks of niemand zag ik was elke dag bang toen ik daar woonde. en als ik weer terug zou gaan ben ik bang dat hij weer vaak me zal bedreigen .en vooor de deur zal staan.
|
|
http://www.flickr.com/photos/83999974@N06/
|
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Dit heb ik ook meegemaakt en de politie doet pas iets als er iets gebeurd is ,ik heb heel veel hulp gehad van Slachtofferhulp,ik weet niet of dat in nederland ook bestaat die gaven mij veel steun en wisten wat ik moest doen ,nu twee jaar later ben ik er (hoop ik ) vanaf maar de angst blijft.
Veel sterkte en zoek ergens hulp als je kan
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Wat sommigen dodo's wel niet doen onder het mom van de liefde
en de politie kan niets doen, tot het eigenlijk te laat is.
Geef je dus ook maar een opbeurknuffel
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |