Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

exen grrrrrrrrrrrrr

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
boudewina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boudewina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: exen grrrrrrrrrrrrr
    Posted: 25 September 2012 om 11:09
naar aanleiding van ik verlang naar nederland ik vond dat ik ee nieuw draadje moest aanmaken voor mijn verhaal.
 ik zelf heb dat ook ik ben een geboren en getogen rotterdammer. die nu al 5 jaar in friesland woont niet mijn keuze geweest meer nood gedwongen. ik kon daar geen huis krijgen en mijn ex waar ik van geschijden bent die mij met de dood bedreigde wat hij zo gek hij is zou doen . hij was altijd agresief en mishandelde mij geestelijk heel erg. maar goed ik ben van hem af ! het zijn vaak de kleine dingen die je mist. ik zou ook zo graag terug willen.voor mijn kinderen alleen al maar ik weet dat ik daar nooit rust zal hebben nu ik hier woont wordt ik nog steeds gestalkt. via internet .e.d hij zal mij nooit met rust laten.dit in mijn achter hoofd weet ik het is onmogelijk terug tegaan ! maar ooo wat mis ik mijn stad .de markt lekker shoppen .de mode. de mensen de mentaliteit van de mensen daar. de aparte eet tentjes . een heerlijk terassje pakken . de allogtonen ik mis het. mijn stad rotterdam
http://www.flickr.com/photos/83999974@N06/
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2012 om 12:59
HugHeart
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2012 om 13:25
Ik kan me voorstellen dat je heel veel dingen mist.
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2012 om 23:22
Wat een verhaal zeg.... jemig. Kan politie/justitie er niks mee? Wat vreselijk dat je zo van je wortels getrokken wordt.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2012 om 00:50
ik kan dat best geloven dat je dit allemaal erg mist Boudewina , daarom deze welgemaande dikke Hug
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
boudewina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boudewina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2012 om 14:14
Originally posted by Krissis Krissis wrote:

Wat een verhaal zeg.... jemig. Kan politie/justitie er niks mee? Wat vreselijk dat je zo van je wortels getrokken wordt.

die doen daar niks aan zolang hij niks doet en het bedreigingen blijfen doet de politie niets.
toen ik voor een jaar in rotterdam woonde stond hij elke week of een paar keer in de week .bedreigend voor de deur het enige wat ik kon doen was de politie bellen en hem weg laten sturen.en elke dag om me heen kijken of ik niks of niemand zag ik was elke dag bang toen ik daar woonde. en als ik weer terug zou gaan ben ik bang dat hij weer vaak me zal bedreigen .en vooor de deur zal staan.
http://www.flickr.com/photos/83999974@N06/
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2012 om 14:27
Dit heb ik ook meegemaakt en de politie doet pas iets als er iets gebeurd is ,ik heb heel veel hulp gehad van Slachtofferhulp,ik weet niet of dat in nederland ook bestaat die gaven mij veel steun en wisten wat ik moest doen ,nu twee jaar later ben ik er (hoop ik ) vanaf maar de angst blijft.
Veel sterkte en zoek ergens hulp als je kan
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2012 om 15:57
Wat sommigen dodo's wel niet doen onder het mom van de liefde
en de politie kan niets doen, tot het eigenlijk te laat is.

Geef je dus ook maar een opbeurknuffel Hug
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns