Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Films en series

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Films en series
    Posted: 29 September 2012 om 19:18
Het gaat zo lekker met het boekentopic, dat ik er nog eentje open.

Ik zie graag detectives zoals NCIS, Hawaii O'5, de KRO detectives, The Killing, The Bridge, The Eagle en andere van de Belgische zenders.

The game of thrones heb ik gekocht, als DVD serie en de boeken.

Ik houd van actiefilms in de bios vooral in 3D. En ik heb erg gelachen om Intouchables. En kijk al uit naar James Bond de ..tigste.

En zonder mijn dagelijkse medicijn van Dr. Phil zou ik niet kunnen. Naar dr. Oz heb ik wel geprobeerd te kijken, maar dat ging zó vaak over poep, dat ik afhaakte.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2012 om 19:30
Midsomer murder, Inspector Morse en eigenlijk alle andere engelse Detectives, heerlijk om naar te kijken, alleen jammer dat ik op het moment alles wat voorbij komt al minstens 1 keer en soms wel 2 of 3 keer gezien heb. Maar ach, dan kun je er ook nog lekker bij haken of breien.

www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
widdy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer widdy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2012 om 19:31
Ik kijk tegenwoordig eigenlijk nog amper tv, maar NCIS en De Slimste Mens probeer ik toch af en toe eens te zien.

Ik kijk ook graag naar Engelse detectivereeksen op Canvas (de KRO detectives in NL) met als favoriet Dalziel & Pascoe.

Heel leuke serie vond ik The West Wing, heb de box met alle afleveringen gekocht, om daar af en toe nog eentje van te bekijken.
Groetjes, Tineke
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2012 om 19:59
Ik heb niet echt favoriten op tv.
Het valt zowel mijn man als mij op dat we steeds vaker naar de publieke zenders kijken ipv de commerciele.
Kan ook de leeftijd zijn Big smileBig smile.
Ik wordt altijd zo simpel van het geklooi met reclame tussendoor.....
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2012 om 20:19
Wij nemen heel veel op en spoelen de reclame door.

De West Wing vond ik ook heel goed, alleen was het eerst heel laat op de avond en toen, veel later, ineens 's middags, toen heb ik een heel aantal gemist voor ik dat door had. Ik moet die box ook maar eens kopen.

Overigens heb ik Alan Rickman ontdekt, Professor Snape in de Harry Potterserie. Ik bleek een aantal films met hem te hebben, hij is elke keer weer heel anders.

wat rozengeur.
Back to Top
hitsje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hitsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2012 om 20:27
Bones elke Maandag en Castle elke Donderdag.
Dat zijn de twee waar ik voor thuis blijf.
Superleuk allebei!
Groetjes Hitsje

http://pinterest.com/hitsje/

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2012 om 20:42
Oja Castle, heerlijk. Zouden ze elkaar in de laatste aflevering krijgen?

wat rozengeur.
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2012 om 22:04
Ik heb geen tv-abonnement, heerlijk vind ik dat. Dat doelloos tv kijken vind ik niks. Ik kan wel mn laptop aansluiten op de tv, waardoor ik uitzending gemist en mn series op een normaal scherm kan kijken.   

Ik kijk graag series als gilmore girls, grey's anatomy, breaking bad, switched at birth enzo, maar vind programma's als boer zoekt vrouw, documentaires, jong, dwdd ook erg leuk ook te kijken.
Blessed to be a blessing
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2012 om 22:08
wij willen nog weleens enthousiast aan een serie beginnen.....nadeel is wel dat je dat moet volgen LOLLOL
Daar ontbreekt het nogal eens aan Embarrassed
Back to Top
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2012 om 22:12
Hier  Bones, de mentalist, casttle, maar ook spoorloos, vermist, boer zoekt vrouw, tvoh, 1 tegen 100, en dan op sbs6 die programmaas waarin ze bouwen en  verbouwen en dan niet die op sensatie gerichte (mijn mening) nederlandse programmaas

groetjes margriet
Back to Top
hitsje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hitsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2012 om 22:18
Oja Castle, heerlijk. Zouden ze elkaar in de laatste aflevering krijgen?

Jazekers!!! Daar wachten we toch allemaal op!!
Groetjes Hitsje

http://pinterest.com/hitsje/

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2012 om 22:41
Hier zijn we dol op quizzen. Jammer dat de slimste mens hier is afgelopen. Maar ik ben ook dol op detectives als Midsummer murders, de Lynley mysteries en ook series als House, Grey's anatomy en Private Practice kan ik me op verheugen. Maar mijn man houdt daar niet zo van, die kijkt heel graag naar DWDD en Pauw en Witteman. . Maar die laatste is voor ons te laat, dus die kijkt hij de volgende dag op uitzending gemist. Ik blijf echter nergens voor thuis, en opnemen lukt niet meer sinds onze videorecorder de geest heeft gegeven. Gelukkig doet de dvd speler het nog wel
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2012 om 22:56
Wij vinden criminal minds helemaal geweldig,de mentalist ook erg leuk
Groetjes jenny
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2012 om 23:00
yep, al die detectivereeksen kunnen ook op mijn goedkeuring rekenen!!!! ;.))
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Catherine13 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Catherine13 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2012 om 12:29
Midsummer Murders, Wallander (Engelse versie),
Downton Abbey, ik verheug me op de 3e serie.
Boer zoekt vrouw, Met het mes op tafel, College tour ( hangt een beetje van de gast af.
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2012 om 13:02
hier ook een grote fan van Midsommer Murders en eigenlijk ook andere Engelse detective feulletions oa Danziel & Pascoe maar Midsommer blijft mijn grote favoriet (heb er alle dvd's van ) Nu blijft het wachten op de allernieuwste afleveringen (waar ik er al eentje van gezien heb ) waar Tom Barnaby niet meer in voorkomt (spijtig genoegCry)
verder zie ik trouw naar Thuis (die ik opneem en waar ik er nu nog 5 van moet zien Confused)
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2012 om 13:07
Ik kijk graag films van Harry Potter en superhelden zoals Superman, Spiderman, Batman, enz.

Series op tv: NCIS, CSI, Bones, Criminal Minds, dokter Tinus.
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2012 om 13:34
switched at birth,harry potter,lord of the rings,devierling en op filmnet kijk ik graag touch met kiefer sutherland en once upon a time met emma swan en alle film waar johnny deep in voor komt,daar vind ik leuk om naar te kijken,
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2012 om 13:35
Vergeet ik helemaal: boer zoekt vrouw. Daar kan ik ook zo van genieten. Vanavond weer.....
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2012 om 13:50
De tv staat hier niet veel aan.. Maar als ik kijk, kijk ik wel graag naar kookprogramma's ^^ Series volg ik niet.. Ook dagelijkse kookprogramma's volg ik niet trouw Embarrassed 

Qua films hou ik wel van een goede horror, komedie of een combi van die 2 ^^
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.797 seconden.
Lang Yarns