Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Daar issie weer....

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Daar issie weer....
    Posted: 28 Oktober 2012 om 00:14
.... Paul de Leeuw op tv.
You love him or hate him.
Wat vinden de dames hier ervan?
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2012 om 00:36
mijn man vond hem vreselijk, af en toe vind ik hem wel leuk
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2012 om 01:03
Vind m niet nodig op tv, niet mijn ding.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2012 om 08:43
Vreeeeselijk!!!!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2012 om 09:06
Wij kliken hem na één seconde weg, als we hem per ongeluk al zappend tegenkomen. Niet omdat ie homo is, maar die humor en bolle kop liggen ons niet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2012 om 10:38
Hij is op vtm (belgie) ook een paar keer op  geweest ,wat een arogant en onbeleefd ventje is dat , sommige van zijn liedjes vind ik dan weer goed
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2012 om 11:17
vreeeeeeeeeeselijk.....Dead
groetjes geesje
Back to Top
willyg313 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willyg313 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2012 om 11:34
walgelijk mannetje beetje omhoog gevallen wij kijken niet
Wonderen doen wij direct, onmogelijkheden duren iets langer
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2012 om 11:41
IK  weet het  nooit met hem hij is aan de ene kant soms wel eens grappig  maar  aan de andere kant  vind ik het  vaak te grof en net  niet  kunnen.

Maar veel  van zijn liedjes zijn ondanks de gepikte melodie,  maar welke artiest doet dat nou niet tegenwoordig, Wel mooi. 

Maar ja die gevoelige teksten ziojn niet van hem die zijn weer van een tekstschrijver, Hij kan het wel weer mooi  overbrengen. Want  echt een byzondere stem heeft hij ook nie.

Dit is dus hoe ik tegen paul de leeuw aan kijk  heel twijfelachtig meestal  kan ik hem zijn nek wel omdraaien en dan Dead

Maar  er zijn ook  wel  van die keren dat ik  hem wel leuk en grappig  vind  en dan is het weerClap

Dus als er niks anders is en we zappen dan wachten we gewoon even af hoe zijn pet staat  is het  leuk blijven we kijken is het bagger draaien we doorWink

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2012 om 12:12
mm niet mijn smaak
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
jolanda24 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jolanda24 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2012 om 12:23
Ik vind z'n liedjes wel mooi, ook z'n duetten maar verder hoeft hij niet voor mij en kijken ook nooit naar hem als hij op tv is.
gr.Jolanda
Back to Top
haribiwo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haribiwo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2012 om 12:32
Ben begin van de maand naar het theater geweest, naar de voorstelling "poephoofd" , ik heb erg genoten, moest vaak een traan wegvegen, de ene keer van emotie en de andere keer van het lachen. Was voor mij een geslaagde avond, maar ja, de een houdt van hem en de ander haat hem, zo is het nu eenmaal en zo zal het ook wel blijven denk ik.
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2012 om 12:32
ben er geen fan van ,hij neemt andere graag op de korrel ,maar kan er zelf niet tegen Pinch
Back to Top
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lucske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2012 om 19:26
wel, ik moet eerlijk zggen dat die bij mij direkt van de buis verdwijnt, heb ooit eens een intervieuw gezien met een vlaamse zangeres die hij totaal kleineerde en toen is hij bij mij vreselijk tegengvallen en sindsdien moet ik niks meer van hem weten. Bij elk liedje op de radio verzet ik hem zelfs van zender.
Back to Top
Sterretje View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sterretje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2012 om 19:32
Zijn eigen programma vond ik heel erg leuk, maar ik ben echt even kwijt hoe het nu heette... Hij vervulde wensen van mensen uit de zaal, en ik vond hem daar vaak wel heel leuk.

Maar af en toe vind ik het ook wat té hoor, hoe hij mensen te kakken zet. Kan hem dus niet altijd waarderen.
Hooked on Crochet!
Back to Top
melekskeuh View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer melekskeuh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2012 om 20:19
grote fan van hem !!!
vind hem geweldig volg hem alle lange tijd op de nederlandse tv nu is hij hier ook te zien en mis geen enkele aflevering men gezins leden hadden comentaar toen ik erop stand het te mogen zien en zijn van mening verandert en kijken graag mee ...
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2012 om 20:23
Wat een draak van een "vent" vindt ik dat. Zijn liedjes vindt ik over het algemeen wel mooi, zolang ik hem maar niet zie.
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
sjaak View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sjaak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2012 om 20:26
,ik vind hem leuk!!!
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2012 om 08:14
een beetje heeeeeel erg grof in de mond Thumbs Down ik kijk nooit naar zijn programma's
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2012 om 11:09
Als ik tijd heb kijk ik, ik hou van zijn humor maar zo nu en dan is hij onnodig grof. Toch door een bepaalde manier van shock tv heeft hij wel heel veel mensen anders laten kijken naar mensen met AIDS (Rene Klijn) of dat we niet allemaal zo ongelooflijk liefjes om hoeven te gaan met mensen met down syndroom, dat ze weerbaarder zijn dan vele denken. Ga zo maar door...
Adje is een vreselijk typetje wat zijn typetje nog gejat heeft uit een film, dat heeft voor mij het kijken naar Paul wel verziekt. 
Ja ik ben wel een redelijke fan.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns