Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Commentaar forum

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
elke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Citeer elke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Commentaar forum
    Posted: 12 Maart 2013 om 15:35
Misschien wat dom om zo een vraag te stellen.
Voor velen onder ons is het soms moeilijk om op iedere gepost bericht te reageren,omdat er soms teveel zijn.
Daarom mijn vraag, zou dit niet mogelijk zijn om zoals bv op facebook, zo een icoontje met vind ik leuk op te plaatsen, zo zou het vlugger gaan voor de mensen die niet veel tijd hebben.
Willen ze toch een commentaar geven dan kunnen ze dit dan nog.
Want zeg nu zelf op den duur weet je gewoonweg niet meer wat te schrijven, buiten:
mooi,mooi,mooi enz....
Groetjes Elke
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2013 om 15:51
Je hoeft toch ook niet op ieder bericht te reageren? Doe ik ook niet, ik ben misschien wel simpel maar ik reageer alleen op iets wat mij aantrekt. 
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2013 om 16:29
Inderdaad je hoeft niet te reageren. Maar het is wel leuk als je reacties krijgt.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2013 om 16:31
Maar een ieder krijgt toch altijd wel reacties? Alleen niet iedereen reageert, zou ook een drukke boel worden op het forum Wink
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2013 om 16:45
je kunt ook een samenvatting sturen .
Back to Top
elke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2013 om 17:36
ok, bedankt voor de reacties,ik dacht uit beleefdheid bij iedere post iets te doen :))
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2013 om 17:45
Ik vind het een lieve gedachte! Maar laten we maar op de oude voet doorgaan!
Back to Top
Sonjake View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sonjake Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2013 om 17:54
je hebt wel een knopje thanks... das ongeveer hetzelfde denk k... 
Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2013 om 18:03
Originally posted by Sonjake Sonjake wrote:

je hebt wel een knopje thanks... das ongeveer hetzelfde denk k... 

die gebruik ik regelmatig als ik wat krap in mijn tijd zit...

richt je op de zon dan valt de schaduw achter je

http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
elke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2013 om 22:00
Ahzo ,dat wist ik niet van dat knopje thanks Embarrassed
Bedankt iedereen Elke
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2013 om 22:05
Maar volgens mij krijg je geen melding als iemand op je ''thanks'' heeft gedrukt. Dat is dan jammer.
Ik snap het idee wel, ik ben ook geneigd om naar een ''vind ik leuk'' te zoeken. Alleen... een forum zoals deze is een standaard, kant en klaar pakket. Daar zomaar ''vind ik leuk'' knopje (of wat dan ook) in te schrijven, is niet mogelijk.
Dus voorlopig mag je nog typen als je wat mooi vind
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Semmama View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Semmama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2013 om 22:21
Ik ben ook geneigd om op iedere creatie te reageren. Gewoon om de simpele reden dat degene die het gemaakt heeft er waarschijnlijk trots op is, anders post je m niet. Dus Elke je bent niet de enige. Op mijn telefoon ontbreekt de thanx knop. Oh wat jammer dat de bedankte geen berichtje krijgt. Ik drukte erop als iemand op mijn creactie reageerde. Weer wat geleerd   
Net begonnen en nu al verslaafd.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2013 om 13:08
Ik heb ook geen tijd om altijd iets te schrijven al zou ik het wel graag doen want als ik zelf iets gemaakt heb dan is het keileuk zoveel mooie reacties te ontvangen,dat doet een mens wel iets ....dus ALS HET LUKT zet het dan bij iedereen . ale dit is mijn mening he  grtj
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2013 om 13:12
En nu zie ik juist dat er een sterretje bijstaat en ik na 2 jaar HOBBYGURU ben joehoe dat doet me ook al goed se Hug, het is hier toch zo een super forum ,alleen zouden ze nog tijd moeten uitvindenBeer
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2013 om 13:39
Originally posted by Krissis Krissis wrote:

Maar volgens mij krijg je geen melding als iemand op je ''thanks'' heeft gedrukt. Dat is dan jammer.
Ik snap het idee wel, ik ben ook geneigd om naar een ''vind ik leuk'' te zoeken. Alleen... een forum zoals deze is een standaard, kant en klaar pakket. Daar zomaar ''vind ik leuk'' knopje (of wat dan ook) in te schrijven, is niet mogelijk.
Dus voorlopig mag je nog typen als je wat mooi vind

Ik dacht dat juist daarom die knop was ingesteld; om mensen te bedanken voor hun 'post' , als je hiervan geen bericht krijgt is de knop voor niks ingesteld, overbodig dus.

richt je op de zon dan valt de schaduw achter je

http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
Semmama View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Semmama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2013 om 13:58
Ik zag trouwens wel dat je bij members profile wel kan zien hoe vaak iemand bedankt is... Maar ja dat is nog niet duidelijk of je een dank je hebt gekregen of niet.
Net begonnen en nu al verslaafd.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.395 seconden.
Lang Yarns