Knoopjes voor poppenkleding |
Reageer ![]() |
Autheur | ||
Guests ![]() Guest Group ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02 Juni 2013 om 23:05 |
|
Hallo, ik ben op zoek naar kleine knoopjes geschikt voor kledingstukken voor Barbies. Ik heb al hier en daar in winkels gekeken en online gezocht maar de kleinste knoopjes zijn meestal geschikt voor baby kleding of Baby Born kleding en ik zoek nog een slag kleiner.
Heeft iemand een idee waar ik dit kan vinden? Bedankt!
|
||
![]() |
||
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Wat je kan doen is even bij een hobby winkel kijken voor knoopjes die ze gebruiken voor scrappen die zijn vrij klein en hebben ze vaak in kleine zakjes. Die zijn 2 slagen kleiner dan gewone overhemd knoopjes in die kant en klare naaigarnituurtjes. Of je kijkt bij de lralen daar zit ook vaak wel iets leuks bij at je als knoop kan gebruiken deed ik ook altijd.(toen het scrappen nog niet in was.
succes ermee ben benieuwd of je wat leuks kan vinden.
|
||
![]() |
||
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23719 |
|
Ik koop ze in Euroland. Alleen liggen ze daar in de afdeling kaarten maken, dus als je bij breien of naaien zoekt, vind je ze niet. Ook de Voordeelboekwinkel heeft doosjes met kleine knoopjes.
|
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
|
Dankjewel Magtelt, ik ga vrijdag even kijken bij Voordeelboekwinkel.
|
||
![]() |
||
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
|
Ik heb ze pas bij het kruidvat gekocht lagen ook bij spulletjes om kaarten te maken
|
||
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
||
![]() |
||
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8335 |
|
even googelen op mini knoopjes en je kunt alle kleuren vinden
|
||
![]() |
||
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8335 |
|
![]() |
||
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
|
![]() |
||
|
WOW wat geweldig!! Heel erg bedankt allemaal, echt super!!! Ik zou er echt nooit aan gedacht hebben om bij de scrap/knutsel spulletjes te kijken.
Duh.... Kruidvat.... loop ik toch echt iedere week bij naar binnen maar ik kijk nooit bij de knutselspulletjes
|
||
![]() |
||
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
|
voortaan toch maar doen dan he
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
|
Yep!
|
||
![]() |
||
|
Ik ben vanmiddag bij de Voordeelboekenwinkel (ECI) geweest en daar hadden ze inderdaad een heleboel kleine knoopjes!!! Ik heb nu 2 pakjes gekocht maar zal ongetwijfeld nog teruggaan voor de andere kleurtjes haha.
Nogmaals heel erg bedankt allemaal voor het meedenken!
![]() |
||
![]() |
||
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
|
Top!
|
||
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |