Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patroon vragen

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
quinty View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer quinty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: patroon vragen
    Posted: 23 Oktober 2013 om 17:39
hallo ik ben marry
En kan iemand mij aan het aapjes patroon tje helpen uit de hobby handig nr 166.
Dit is de eerste keer dat ik dit probeer,en hoop dat ik het goed gedaan heb
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2013 om 17:50
is er geen bib in de buurt waar je hem eventjes kan lenen of een kopietje nemen??
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2013 om 18:18
Hoi  Quinty

Als je graag patronen wil ontvangen van andere hobbydozen dan is  het  handig als je in je profiel ook je  e.mail adres  invult bij het  MSN vlindertje anders kunnen de leden het  niet lezen. Het e.mail adres  wat je nu hebt ingevuld is alleen voor de Hobbydoos eigenaar te lezen. Kijk   even bij mijn profiel  hoe het  moet.
Voor mijn profiel (ook je eigen )  klik je op de naam naast  het bericht  en dan komt er een klein schermpje onden en daar  klik je op  membersprofiel  en dan vind je als het  goed is  in die lijst  ook  waar  je het  e.mail adres moet  invullen. 

Oh  en voor een andere keer stel je ook  even voor  en kijk  ook  goed in het forum daar staat een topic gezocht  daar kun je beter terecht  voor evt. patronen  hier  is het  meer  voor vragen over ptronen. Wink

Succes met  zoeken

Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2013 om 18:38
@ macheri,
Quinty had haar reeds voorgesteld hoor Wink
maar inderdaad, het is beter dat je je vraag bij 'gezocht' plaatst. En ook eventjes te proberen je mailadres in te vullen via member control panel links boven in de hoek.
Dan ga je naar ' bewerk profiel'. Scroll naar onder tot je 'windows live Messenger' tegen komt.
Daarnaast vul je dan je mailadres in. Niet vergeten te bevestigen/updaten van je profiel, anders komt er niks tevoorschijn Tongue
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2013 om 19:16
oke dat had  ik dan over het  hoofd gezien verder  maar  goed ze kan daar  ook even in het topic kijken voor  het e.mail adres plaatsenWink

Back to Top
mesadopi View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mesadopi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2013 om 19:47
Hallo Allemaal,

Ik heb een vraagje,
wie kan er mij helpen aan miniatuur patroontjes,
de popjes heb ik net gevonden op een engelse website.Smile
abraço
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2013 om 19:52
kan je ons een foto of een link doorsturen zodat we weten over welke je het hebt??
Back to Top
mesadopi View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mesadopi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2013 om 20:42
hallo Lollibol
,hoe zet ik een foto op het forum,
de naam van de popjes zijn de Dolls house family,
vader ,moeder ,jongen en meisje
abraço
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2013 om 21:17
een foto plaatsen doe je zo :
zorg dat je een foto in je bestanden op je pc hebt
je klikt op 'uploaden'
je kiest de bewuste foto
dan begint het te uploaden
dan krijg je een scherm met je foto op en kopier je de link voor forums. Die link plak je dan in je bericht
druk op preview om te zien of je foto verschijnt, anders even een andere link proberen :-)
en je foto staat op het forum.

Een link kan ook, maar vergeet niet na de link 1 spatie te tikken. Zo kunnen de leden direct de link aantikken en op de bewuste pagina terechtkomen :-)
Back to Top
mesadopi View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mesadopi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2013 om 21:44
ik hoop dat het gelukt is,
ik weet niet of je mij kan helpen aan patroontjes,
maar dan graag gebreide patroontjes,
ik kan de grote van de popjes wel aanpassen
abraço
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2013 om 22:06
hey,
de foto is duidelijk te zien :-)
ik kan je helaas niet helpen, maar ik zou je aanraden een oproep te plaatsen in de topic 'gezocht' met daar ook je foto in bijlage. er zullen er misschien wel zijn die bvb barbiekledij of zo hebben. En mits een beetje een creatieve bijdrage zou het misschien kunnen passen bij de popjes....
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2013 om 22:50
Er zijn wel boekjes over miniatuurbreien. Ik heb er wel eens eentje op Marktplaats gekocht en later weggegeven. Heb je al gegoogeld "miniatuur breien"?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
quinty View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer quinty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2013 om 23:00
Ben helaas geen lezer, dus geen lid van de bieb
Back to Top
quinty View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer quinty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2013 om 23:03
Dank u wel, heb mail adres ingevult, ik krijg al vlekken,als ik lees wat ik allemaal moet doen hihi
Back to Top
quinty View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer quinty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2013 om 23:10
Bedankt, staat bericht nu, goed?
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2013 om 23:30
je mailadres is zeker in orde...
nu hopen dat er iemand is die je op weg kan helpen...
heb je een idee wie de ontwerper van die aap is???
kan ook al veel helpen.
Als je dit patroon niet hebt, kunnen we wel op zoek gaan naar een variant.
Ook al is het engels, er zijn voldoende vertaalschema's in omloop die perfect kunnen helpen :-)
En voldoende leden die je met uitleg weer op weg helpen...
Back to Top
quinty View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer quinty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2013 om 23:33
Heb echt geen idee,sorry
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2013 om 23:41
je hebt  post

en ze zijn van christel krukkert Wink

Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2013 om 07:14

zou ik deze ook mogen ontvangen aub??? Embarrassed

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2013 om 09:25
Quinty, de bibliotheek is openbaar. Of je nu lid bent of niet, hij is van ons allemaal. Je mag er rustig binnenlopen en rondkijken en vragen waar de handwerkboeken en handwerkbladen staan. En dan mag je in de leeszaal zitten om ze in te kijken. Er staat meestal een kopieerapparaat, maar je zou ook foto's met je mobieltje kunnen nemen.

Er zijn niet alleen boeken, maar ook films en CD's en luisterboeken te leen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns