Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Berenpak

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Berenpak
    Posted: 07 Februari 2014 om 15:10
Voor het kleuterschool maandafsluiten moet ik een berenpak naaien. Ik heb het patroon van een berenhansop gevonden. De stof heb ik ook wel maar.....beren zijn zo saai. Helemaal bruin met een klein prutstaartje. Geen manen, geen snavel, geen mooie veren. Heeft iemand al eens een beer gemaakt en een idee om zo'n pak een beetje op te leuken?
Hanny
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2014 om 15:21
Het hangt denk ik af van het karakter van de persoon, die in dat berenpak terecht komt.
Ik zou dan iets proberen te bedenken wat bij hem/haar past. Colargol was b.v. bruin/oranje met een witte buik en een blauw dasje, je hebt Ollie B. bruin met een jasje.
Maar het allerbelangrijkste is misschien wel om te zorgen dat het lijdend voorwerp zich lekker voelt, liever saai dan opgelaten.
Misschien moet je iedereen verrassen door een koalabeer of een wasbeer te maken.
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2014 om 15:37
of een rode pandabeer

when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2014 om 17:26
Een echte teddybeer heeft een strik om zijn nek. Je zou hem ook een sjerp kunnen geven.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2014 om 20:32
tuinbroek aan misschien?
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2014 om 23:44
ben je al op ideeen gebracht?

je kunt ook een carebear maken? Zijn er in allerlei kleuren en afbeeldingen op de buik
groetjes,

geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2014 om 14:20
Dank jullie wel. Hij krijgt (nu) in ieder geval een andere kleur buik en een strik. Ik vraag wel even aan de juf of ze dit keer een meisje de hoofdrol (beer dus) geeft. Dan kan ze een Bumba-beer tutu bij aan. En een klein hoedje op. Het wordt wel wat zo langzamerhand. Nu alleen de juf nog overtuigen dat het een meisje moet zijn.
Hanny
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2014 om 18:09
Het pak is af (en ik ben er erg tevreden over) Maar hoe krijg ik een foto geplaatst? Op mijn werk gaat dat "Appeltje-eitje" en hier kan ik er geen chocolade van maken. Wat moet ik doen om jullie een beer te showen?

Hanny
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2014 om 17:19
O ik ben benieuwd. Heb je de foto al ergens op internet staan ? Dat moet eerst, freebits - flickr of een van die andere sites.
Dan het icoon met dat boompje gebruiken en het adres plakken, als je geen icoon met een boompje hebt
dan het icoon met dat pijltje schuin naar rechts omhoog gebruiken, dan kom je in de "volledige antwoord editor"
en daar staat het boompje wel.
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2014 om 20:29
Tjee, ik ga het proberen.
Hanny
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2014 om 20:54

Gelukt! Het jongetje dat zo sneu in het pak loopt is gedwongen voor de prijs van €1,- (Een geldwolfje in de dop). Het pak is bedoeld voor de voorstelling van de kleuterschool. Meestal betekent het maken van een pak (kabouter, paddenstoel, kikker) dat mijn kleinzoon ook een rol in de voorstelling krijgt. Dit keer niet. En dat hoort ook zo. Anderen kinderen hebben ook recht op een behoorlijke rol. Bovendien vond ik een bruine beer erg saai en een meisjesbeer heeft meteen meer mogelijkheden. Dat drong (langzaam) ook door tot het kleuterbrein van de kleinzoon door. Daarmee is hij het passen van de creatie gaan saboteren. Zijn broer zag mogelijkheden. Hij wil Lego kopen en spaart hard. Op voorwaarde dat er maar 1 foto gestuurd wordt en per passing een euro verscheen wilde hij wel in het pak. Een vrolijk gezicht zou nog meer geld kosten. Dacht het dus even niet! Het pak is een oud sprei van een collega. Morgen gaat het pak naar school en nu kan ik mooi verder met de shawl voor het Kinderhospice.
Hanny
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2014 om 20:54
Een beer met een tutu, is dat wat?
http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2014 om 20:56
haha tegelijk.
En dat bedoelde ik, ik vind het een plaatje. Heel leuk, steek die maand afsluiting maar in je berenpak.
Puikie!
http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2014 om 15:48
leuk pak geworden
helemaal niets mis mee

groet nia
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2014 om 19:51
Nou dat heb je mooi voor elkaar (foto en pak). Ik vind het een geconcentreerd gezicht.
Nou ja gedwongen, hij heeft gewoon goed onderhandeld kleine slimmerd.
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2014 om 22:25
Die kleinzoon van jou komt er wel! Big smile Leuk pak! 
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2014 om 04:49
Mooi pak! Je kleinzoon wordt later vast een geweldige zakenman
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2014 om 19:23
Tegen de tijd dat hij een zakenman is ben ik aan de bedelstaf. We hebben zes van deze muppets. Dat is dan nog los van hun ouders. Die zijn nog erger! Vooral natuurlijk de koude kant.
Wink
Hanny
Back to Top
Lady JB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lady JB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2014 om 20:55
Het berenpak is SUPER geworden!
Handmade by Lady JB

http://lady-jb.blogspot.be/
http://www.ravelry.com/designers/lady-jb
http://www.ravelry.com/projects/LadyJB
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2014 om 00:01
Heb ik toch vanmiddag een grote doos Mercie en een bosje lentetulpen van de kleuterjuf gekregen. Lief toch!
Hanny
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.891 seconden.
Lang Yarns