verdrietig |
Reageer | Pagina 123 4> |
Autheur | |
mimisa
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 Maart 2014 om 08:39 |
Gister avond is mijn lieve man en vader van Sanne (13) en Maaike (9) overleden. Van zaterdag op zondag nacht is hij per ambulance naar het ziekenhuis gegaan. Ze hebben gedaan wat ze konden. Maar 's avonds tegen 11 uur kon zijn lichaam het niet meer aan.
Hij was pas 43.
|
|
De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin |
|
petra57
Hobbywonder Lid sinds: 26 Januari 2013 Locatie: steyl Status: Offline Points: 502 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel sterkte jee hij was nog veel te jong
|
|
Geniet van het leven
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat een naar bericht op de maandagochtend
gecondoleerd en woorden schieten tekort ik ben even sprakeloos heel veel sterkte voor de komende tijden die gaan komen groet nia |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Van harte gecondoleerd met dit verlies. Het is een zwaar klap voor jou en je kinderen. Ik wens jullie heel veel sterkte.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Geotje
Hobbywonder Lid sinds: 08 Februari 2013 Status: Offline Points: 751 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gecondoleerd met dit zeer zware verlies. 43, dat is echt veel te jong! Sterkte voor jullie allemaal.
|
|
fleurtje48
Hobbywonder Lid sinds: 23 Augustus 2011 Status: Offline Points: 418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gecondoleerd met het verlies van je man en jullie vader. Heel veel sterkte voor de komende tijd.🌹
|
|
amifan
Hobbyguru Lid sinds: 22 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1168 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier zijn geen woorden voor ......sterkte
|
|
Gerbera
Hobbyguru Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gecondoleerd,en heel veel sterkte
|
|
Groetjes jenny
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en je dochters.
Ken je de woorden van Bram Vermeulen: En als ik dood ben, treur dan niet, ik ben niet echt dood, moet je weten, het is slechts mijn lichaam, dat ik achterliet, dood ben ik pas, als jij me bent vergeten. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
willyg313
Duizendpoot Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 172 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sprakeloos ben ik hiervan
Gecondoleerd met het verlies van je man en de kinderen hun vader |
|
Wonderen doen wij direct, onmogelijkheden duren iets langer
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat verschrikkelijk, heel veel sterkte.
|
|
rosaa
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 438 |
Post Options
Thanks(0)
|
nou meisje toch, wat verschrikkelijk, ach wat erg voor jullie, heel heel veel sterkte, we kunnen je niet troosten met dit grote verdriet, ik heb hier ook geen woorden voor, ach ik vind het zo erg voor jullie, hele dikke knuffel en gecondoleerd en heel veel sterkte in deze zware tijd
|
|
Naemi
Hobbyguru Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
Was hij al ziek, of was het net zo onverwacht als je het schrijft? Heel veel sterkte en liefde gewenst voor jou en je kinderen.
|
|
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er is niets dat moeilijker is
dan de dingen te wensen en te aanvaarden zoals ze zijn. Wij vragen allemaal 'waarom"? Het antwoord verstikt daar er geen antwoord is . Heel veel sterkte |
|
Ien
Hobbywonder Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Post Options
Thanks(0)
|
Echt heel, heel veel sterkte me dit verlies.
Voor jouw en je familie. Er zijn geen woorden voor.... |
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een klap voor jullie. Ik wens jullie heel veel sterkte en lieve mensen om jullie heen!
|
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tjeetje zeg, ben er stil van.....
Gecondoleerd met dit verschrikkelijke verlies. Heel veel sterkte, ook voor je kinderen....
|
|
Haakmama
Duizendpoot Lid sinds: 10 Maart 2013 Locatie: Renswoude Status: Offline Points: 190 |
Post Options
Thanks(0)
|
Verschrikkelijk! Heel veel sterkte!
|
|
winter61beer
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mimisa,heel veel sterkte gewenst natuurlijk ook voor jullie meisjes met deze verlies,
|
|
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
hier zijn geen woorden voor
|
|
Reageer | Pagina 123 4> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |