Wat staat er op het menu? |
Reageer | Pagina 123> |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 07 Januari 2015 om 16:53 |
Vandaag vegetarische ratatouille. Ik had vergeten vleestomaten te kopen. Ik serveer er wel macaroni en varkenshaas bij.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kofta.lekker!
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
La-la-lasagne !
(ben ik dol op, vandaar de la-la vooraf :) ) |
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
verse frites met een gebakken eitje
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
knolselderstoemp met pickels en spek
|
|
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
De hele week iets zonder aardappelen . . . die bunne op (nou ja, er zijn er nog drie)
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vandaag maak ik wraps met kip, Triki Pan (Picalilly Salsa) en sla. Nooit gehad dus geen idee of het lekker is.
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik weet het nog niet
|
|
oant Sjen
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat is dat ? |
|
oant Sjen
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is een wereldgerecht van Knorr.Ik maak balletjes van het gehakt en doe er een stoplicht paprika en een courgette doorheen,Gooi dan wat extra rijst in de pan erbij ,en zo kan ik er twee dagen van eten.De helft vries ik in.Wij vinden het heerlijk!
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Is al op. Was zuurkool stamppot, zelfgemaakt, maar uit de diepvries gehaald, met rookworst en appelmoes, idem als de zuurkool. Ik was dus heel snel klaar vandaag. Maar nu is het voorraadje op.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hachee met restjes vlees van vorige week . Maar het is al op .
Morgen denk ik broccoli met schnitsel |
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
Macaroni met gebakken ei en komkommer in het zoetzuur.(marcaroni uit vriezer)
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hutsefluts soep (courgette tomaat mengsel uit de weck, gepureerd restje bieten en koolrabi van gister, restje kippenvet/vocht,
knisperbakje met spekjes, kookvocht van de bieten & koolrabi, macaroni, rundpoulet, lepeltje bloem en een paar blokjes)
Ik heb er naast zitten breien, na iedere naald even roeren
|
|
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
Zoetzure runderreepjes met wortel en paprika
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
beef Shanghai gemaakt vandaag
|
|
Oepske
Hobbyguru Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vandaag samen met mijn zoon onze tante verhuisd naar een service flat. Vanavond hebben we ons getrakteerd met friet en kalkoensaté van de frituur. Vanaf morgen eten we terug gezond.
|
|
Grx
|
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
Uiensoep,daarna gebakken aardappels ,schnitzel en rode bietjes
|
|
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
Oh... zo te horen kwam ik bij je eten :) Lekker ! |
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
haha ja het was lekker,,,kleinzoon en dochter kwamen ook eten,uiensoep lust hij niet maar de franse soep vond hij wel lekker ,hij gooide er er een paar plakken kaas in en maar soppen met zijn stokbrood...
|
|
Reageer | Pagina 123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |